// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

تریلر جدید بازی Life is Feudal: MMO منتشر شد

بیت‌باکس، استودیوی سازنده‌ی Life is Feudal: MMO، به تازگی تریلری را از این بازی نقش‌آفرینی آنلاین شبیه‌ساز قرون وسطی منتشر کرده‌ است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی بیت‌باکس تریلری از بازی Life is feudal: MMO را به اشتراک گذاشته‌ است. در این تریلر می‌توانیم نگاه نزدیک‌تری به زندگی سختی که در جهان Life is Feudal: MMO قرار است تجربه کنیم، داشته باشیم.

دنیای Life is Feudal: MMO شدیدا توسط راهزن‌ها و وحشی‌ها ویران شده و این وظیفه‌ی بازیکنان مختلف است که کنار یکدیگر جمع شده و برای غلبه بر دشمن تلاش کنند. از تغییراتی که می‌توانید در محیط اطراف خودتان در Life is Feudal ایجاد کنید می‌توان به ساخت تونل، ساختمان و قلعه اشاره کرد. همچنین در دنیای عظیم بازی، شاهد لودینگ‌های بسیار نخواهید بود. هدف شما در Life is Feudal زنده ماندن است و برای رسیدن به این هدف،‌ باید سلامتی خود،‌ سرما، گرسنگی و حیوانات وحشی را زیر نظر داشته باشید. بازیکنان قابلیت ساخت وسایل و سلاح‌های مختلف را نیز با جمع‌آوری منابع مورد نیاز به دست می‌آورند.

Life is Feudal هم‌اکنون در فاز بتای محدود به سر می‌برد و بعد از اتمام بتا، تاریخ انتشار این بازی نقش‌آفرینی آنلاین مشخص خواهد شد. چهارمین بتای محدود بازی از تاریخ ۳۰ تیر شروع می‌شود.

تریلر جدید Life is Feudal: MMO را می‌توانید در زیر تماشا کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده