نویسنده: پوریا رستمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

بازی Battlerite را برای مدت محدودی در پی سی رایگان تجربه کنید

بازی Battlerite هم‌اکنون از طریق استیم به صورت رایگان در دسترس است و می‌توانید آن را برای مدت محدودی امتحان کنید. 

شبکه‌ی استیم در جدیدترین پیشنهاد خود Battlerite را به عنوان بازی رایگان آخر هفته‌‌اش معرفی کرد، همچنین تخفیفی نیز برای خرید بازی در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد تجربه‌ی رایگان بازی تا ساعت ۰۰:۳۰ یک‌شنبه در دسترس خواهد بود، البته طرح تخفیف برای مدت زمان طولانی تری پا بر جا خواهد بود. شما می‌توانید Battlerite را با ۳۳ درصد تخفیف و قیمت ۱۳.۳۹ دلار تا دوشنبه‌ی پیش رو از این شبکه خریداری کنید.

Battlerite یک بازی گروهی در سبک PVP است که چندی پیش به صورت Early Access در استیم منتشر شد. این بازی در سال ۲۰۱۱ به عنوان جانشین معنوی بازی Bloodline Champions معرفی شد.

گیم‌پلی بازی پیش رو ترکیبی از عناصر سبک شوتر و مبارزه‌ای است، بنا بر این بازیکن‌ها باید تمام توانایی خود را در مسیر رسیدن به اهدافشان به کار بگیرند. همچنین بازی از قابلیتی تحت عنوان Bullet-Time نیز بهره می‌برد، که گیمرها به واسطه‌ی آن می‌توانند از گلوله‌های دشمن جاخالی بدهند. 

در مراسم E3 2017 مایکروسافت در کنفرانس خود اعلام کرد، بازی Battlerite برای ایکس‌باکس وان در دست توسعه قرار دارد و در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده