// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۶

لاجیتک هدست های جدیدش را با کاربرد دوگانه معرفی کرد [E3 2017]

کمپانی Logitech از هدست‌های جدید G433 7.1 و G233 Prodigy با کاربرد دوگانه برای موسیقی و گیمینگ، رونمایی کرد.

کمپانی سوئیسی لاجیتک اعلام کرده است که در حال عرضه‌ی دو هدست جدید و رنگی برای گیمرهای خانگی جهت استفاده‌ی روزمره است. این هدست‌ها دو حالته هستند و می‌توان از آنها برای بازی و گوش دادن به موسیقی، رادیو یا پادکست و در هر دستگاهی استفاده کرد.

برند جدید این کمپانی یعنی Logitech G، هدست های گیمینگ G433 7.1 و G233 Prodigy را عرضه خواهد کرد. این هدست‌ها به فناوری‌های پیشرفته‌ی گیمینگ، مانند درایورهای صوتی پیشرفته‌ی Pro-G برای کارایی بهتر صدا مجهز شده‌اند. این محصولات همچنین بسیار سبک وزن و مناسب بازی و گوش دادن به موسیقی در حال حرکت هستند. لاجیتک این هدست‌ها را در این هفته، در نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیک (E3 2017) به نمایش خواهد گذاشت.

یوجش دسای، معاون رئیس و مدیر کل لاجیتک، در بیانیه‌ای اذعان داشت:

اگر شما هم مثل من زیاد بازی می‌کنید، قطعا داشتن یک هدست گیمینگ جذاب برایتان حیاتی خواهد بود. همین‌طور اگر عاشق موسیقی هستید، داشتن یک هدست عالی بسیار مهم است. اکنون شما می‌توانید یک هدست داشته باشید که هر دو قابلیت را در اختیارتان قرار دهد. می‌توانید بدون مشکل و به راحتی آن را از پی‌سی به کنسول خود متصل کنید و به لطف طراحی زیبا، درایورهای صوتی Pro-G و میکروفون قدرتمند قابل تعویض، آن را در حال حرکت استفاده کنید و هدستی متناسب با شیوه‌ی زندگی خود داشته باشید.

Logitech G433 Camo Gaming Headset

هر دوی این هدست‌ها از درایورهای پیشرفته‌ی Pro-G و از موادی به شکل مش ترکیبی ساخته شده‌اند و صدایی باکیفیت را ارائه می‌کنند. این درایورها صداهای زیر و بم بسیار شفاف و با حداقل اعوجاج را تولید می‌کنند. علاوه بر این، هدست Logitech G433 از فناوری DTS Headphone:X 7.1 برای دستیابی به صدایی فراگیر و شباهت به اصل صدا (Hi-Fi) استفاده می‌کند. این فناوری، وضعیت اسپیکر و موقعیت صدا را شبیه‌سازی می‌کند و باعث می‌شود اثرات صوتی و موقعیت آنها را درون محیط بازی، همان‌طور که طراحان بازی می‌خواهند، بشنوید. همچنین می‌توان سطح صدا را به طور جداگانه برای هر کدام از ۷ کانال صوتی موجود تنظیم کرد.

هدست لاجیتک G433، ضد آب و ضد لک است و در چهار رنگ آبی رویال، قرمز، مشکی و آبی چریکی عرضه می‌شود که مورد آخر منحصرا در فروشگاه Best Buy و در امریکای شمالی فروخته می‌شود.

Logitech G233 Gaming Headset

کاپ‌های دور گوشی هدست لاجیتک G233 بسیار نرم و در رنگ‌های مشکی و آبی فیروزه‌ای طراحی شده‌اند. کاپ‌های هر دو هدست، اسپرت و مشبک هستند که هوا به راحتی در آنها جریان پیدا می‌کند و برای تمیز کردن به راحتی قابل جداسازی است. همچنین همراه با هدست G433 یک جفت کاپ از جنس الیاف مصنوعی نیز عرضه می‌شود که می‌توانید جنس مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هر دو هدست با پی‌سی، کنسول‌ها (شامل ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ) و تلفن‌های همراه سازگار هستند. هر دو مدل از سرویس پیام‌رسان Discord گواهی‌نامه‌ی کیفیت دریافت کرده‌اند که بالاترین سطح کیفی و وضوح صدا را تضمین می‌کند.

اما در مورد قیمت هدفون های جدید لاجیتک، این شرکت چنین اعلام کرده است: هدست Logitech G433 با قیمت ۱۰۰ دلار و هدست Logitech G233 با قیمت ۸۰ دلار عرضه خواهد شد. این دو هدست از همین ماه در خرده‌فروشی‌ها قابل خرید هستند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده