// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تعداد کاربران فعال ماهانه PSN به ۷۰ میلیون نفر رسید

کمپانی سونی اعلام کرد که شبکه پلی‌استیشن دارای ۷۰ میلیون کار‌بر فعال ماهیانه است.

شبکه پلی‌استیشن در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شد و هم‌اکنون در قالب بخش‌های مختلفی از جمله فروشگاه مجازی، پلی‌استیشن پلاس، پلی‌استیشن ویدیو و پلی‌استیشن موزیک به ارائه خدمات مر‌بوط به بازی‌های ویدیویی، محتویات بصری و موسیقی می‌پردازد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی سونی تعداد کاربران ما‌هیانه این سرویس را اعلام کرده است.

در خلال نشست را‌هبرد کمپانی سونی در سال مالی ۲۰۱۷، این کمپانی به‌واسطه انتشار یک اسلاید اعلام کرد که تعداد کار‌بران فعال ماهیانه سرویس PlayStation Network به ۷۰ میلیون نفر رسیده است. این تعداد شامل کار‌بران هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا است.

در مقام مقایسه می‌توان به گزارش کمپانی ما‌یکرو‌سافت در رابطه با سرویس ایکس‌باکس لایو اشاره کرد که در آن اعلام شد این سرویس دارای ۵۲ میلیون کار‌بر فعال ما‌هیانه روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است. 

در بخش دیگری از نشست را‌هبرد کمپانی سونی اعلام شد که دار‌ندگان کنسول پلی‌استیشن 4 هر هفته مجمو‌عا ۶۰۰ میلیون ساعت از وقت خود را به این کنسول اختصاص می‌دهند و شمار اعضای سرویس PlayStation Plus هم تا پایان سال مالی گذشته تعداد ۲۶.۴ میلیون نفر بوده است. کمپانی مذکور قصد دارد محتویات و ویژگی‌های پلی‌استیشن پلاس را بهبود ببخشد که نتیجه این امر جذابیت بیش از پیش این سرویس و افزایش تعداد اعضای آن خواهد بود.

در ماه گذشته کمپانی سونی خبر از ارسال ۶۰ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به خرده‌فروشی‌های سرا‌سر دنیا داد که رقم ذکر شده ۲۰ میلیون دستگاه کمتر از پلتفرم نسل هفتم این کمپانی یعنی پلی‌استیشن 3 است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده