نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

بازگشت شخصیت Deathstroke در آخرین قسمت فصل پنج سریال Arrow

در تریلر آخرین قسمت فصل پنج سریال Arrow شاهد بازگشت چندین کاراکتر محبوب از جمله شخصیت Deathstroke هستیم.

تریلر آخرین قسمت فصل پنج سریال Arrow به تازگی منتشر شده و نبردی تمام عیار میان گرین ارو (الیور کویین) و پروموتیوس (آدرین چیس) را به نمایش می‌گذارد. ما همچنین شاهد بازگشت چندین کاراکتر کلیدی و محبوب مانند شخصیت Deathstroke (اسلید ویلسون) هستیم.

نبرد بین کویین و چیس در آخرین قسمت فصل پنجم که Lian Yu نام دارد، به اوج خواهد رسید؛ اما پیش از آنکه نبرد نهایی میان الیور و خطرناکترین دشمن کنونی‌اش آغاز شود، این قهرمان کماندار از یک شخصیت بسیار غیر معمول درخواست کمک می‌کند: اسلید ویلسون یا همان Deathstroke. در تریلر کوتاه قسمت آخر این فصل، اولیور ملاقاتی خصوصی با دشمن قدیمی خود دارد و برای کمک به نابودی پروموتیوس با او معامله می‌کند. نکته جالب‌تر اینکه Deathstroke به سرعت کمک به الیور را قبول می‌کند که احتمالا نکته‌ای در این تصمیم‌گیری نهفته است.

سریال Arrow

حتی پیش از شروع فصل کنونی سریال Arrow، شایعات فراوانی پیرامون بازگشت مانو بنت، بازیگر نقش Deathstroke، در فصل جدید سریال اکشن شبکه CW به گوش می‌رسید. از این بازیگر نیوزیلندی بارها در مورد بازگشتش به سریال Arrow پرسیده شد؛ با این حال، بنت به طور مداوم شایعات را رد می‌کرد و می‌گفت که برای فصل پنجم باز نخواهد گشت. البته بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که شخصیت Deathstroke باری دیگر به این سریال DC باز گردد.

علاوه بر Deathstroke، الیور از متحدان غیر معمول دیگری مانند نیسا الغول، مالکوم مرلین و دیگر هارکنس (Digger Harkness) یا همان کاپیتان بومرنگ هم برای شکست دادن آدرین چیس استفاده خواهد کرد. در آن سوی میدان نبرد هم چیس به جمع‌آوری نیرو برای نبرد نهایی پرداخته و گروهی از افراد قدرتمند را برای ساخت تیمش گرد هم آورده است. از افراد وی می‌توان به بلک سایرن، اولین شارپ (Evelyn Sharp) و تالیا الغول اشاره کرد.

حال که هر دو جناح اعضای تیم خود را جمع‌آوری کرده‌اند، مسلما نبرد میان این شخصیت‌ها جذاب خواهد بود. علاوه بر این، با توجه به اینکه دشمنی‌های گذشته فعلا متوقف شده‌اند و اسلید به کمک الیور آمده است، معلوم نیست روابط میان این شخصیت‌ها در آینده چگونه رقم خواهد خورد؛ البته به شرط آنکه هر دو از دست پروموتیوس جان سالم به در ببرند. در ادامه می‌توانید تریلر آخرین قسمت فصل پنجم سریال Arrow را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

فصل پنجم سریال Arrow چهارشنبه آتی با قسمت Lian Yu به پایان خواهد رسید.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده