نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

خالق سریال Deadwood به جمع تیم سازنده سریال True Detective پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، دیوید میلچ برای احیا و ساخت فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی (True Detective)،‌ به تیم تولید این سریال اضافه شده است.

حدود دو سال از پخش فصل دوم سریال True Detective می‌گذرد و حال در جدیدترین اخبار تلویزیون، خبر بازگشت این سریال به گوش می‌رسد و در حال حاضر فصل سوم سریال True Detective در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، نیک پیزولاتو، سازنده دو فصل اول این سریال، کار نوشتن فیلمنامه دو قسمت اول فصل سوم این سریال را آغاز کرده و دیوید میلچ، تهیه کننده و خالق سریال ددوود (Deadwood)، به تیم نویسندگی و تولید فصل سوم سریال True Detective اضافه شده است و به پیزولاتو در ساخت فصل سوم این سریال کمک خواهد کرد.

با این حال، شبکه HBO تاکنون رسما دستور ساخت فصل سوم سریال True Detective را صادر نکرده است و بعید به نظر می‌رسد که میلچ جانشین پیزولاتو به عنوان سازنده اصلی این سریال شود. انتظار می‌رود که میلچ تنها در فرآیند نوشتن فیلمنامه فصل سوم این سریال نقش داشته باشد. تابستان سال گذشته، کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه ریزی شبکه HBO، اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال True Detective به اشتراک گذاشت و اضافه کرد که این مجموعه هنوز تمام نشده است. البته فصل سوم این سریال هنوز آماده ساخت نیست.

شبکه HBO در نظر دارد که با اضافه کردن نویسنده جدید به سریال True Detective،‌ ایده‌های جدیدی را به سریال اضافه کند و گفته می‌شود ممکن است که پیزولاتو تنها نقش ناظر را در فصل سوم این سریال داشته باشد. این در حالی است که متیو مک‌ کانهی اخیرا ابراز علاقه کرده که برای بازی در نقش راست کول، در فصل سوم سریال True Detective بازگردد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده