// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

شایعه: احتمال ساخت نسخه دوم بازی The Evil Within

با توجه به منتشر شدن یک لیست درخواست نیرو از طرف تیم سازنده The Evil Within، ظاهرا خبر ساخت نسخه دوم فاش شده است.

با توجه با موفقیت بازی The Evil Within، خیلی از هواداران این بازی منتظر معرفی دومین نسخه از این مجموعه هستند. با اینکه بازی The Evil Within 2 به صورت رسمی معرفی نشده است ولی تا به حال شایعاتی حول ساخت این بازی پخش شده است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، طبق لیست درخواست نیرو کاری که از طرف تیم سازنده منتشر شده است، ظاهرا کمپانی بتسدا، ناشر بازی The Evil Within، و استودیو تانگو گیم دولوپرز، سازنده این بازی، در حال کار بر روی نسخه دوم هستند.

این شایعه از آن‌جایی قوت گرفت که یکی از کاربران انجمن نیوگف پس از ترجمه ژاپنی این لیست، متوجه نکته‌ی خاصی شد. در لیست در خواست نیرو کاری که منتشر شده، نوشته شده است که به تعدادی نیرو کاری برای بازی Psycho Break 2 نیازمند هستند. درواقع Psycho Break همان بازی The Evil Within است که در ژاپن آن را با این نام می‌شناسند.

بخش‌هایی که تیم سازنده برای آن در حال گرفتن نیرو هستند، بخش ترجمه و تست کننده باگ‌های بازی است. با توجه به این نکات، ظاهرا بازی The Evil Within 2 در مراحل ساخت بوده و به احتمال زیاد در نمایشگاه E3 2017 شاهد معرفی شدن آن توسط کمپانی بتسدا باشیم. قطعا خبر ساخت نسخه دوم این بازی می‌تواند هواداران سبک ترس و بقا را خوشحال کند.

با تمام این تفاسیر باید منتظر اخبار و تاییدیه رسمی برای این بازی از سوی کمپانی بتسدا بمانیم. در آخر نظر شما چیست؟ تا چه اندازه منتظر تایید شدن نسخه دوم این بازی هستید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده