نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

تیزرهای تبلیغاتی جدیدی از فصل سوم سریال Fargo منتشر شد

شبکه FX اخیرا سه تیزر تبلیغاتی جدید از فصل سوم سریال فارگو (Fargo) منتشر کرده است.

حدود یک ماه دیگر پخش فصل سوم سریال Fargo از شبکه FX، آغاز خواهد شد. تاکنون تیزرهای تبلیغاتی متعددی از فصل سوم این سریال منتشر شده است. در اولین تیزر منتشر شده، شاهد یک بابانوئل  بادی غول پیکر بودیم که پنچر شده و باد آن در حال خالی شدن است. دومین تیزر تبلیغاتی شاهد یک هواکش بودیم که مانند تیزر اول،  اطلاعاتی از اتفاقات فصل سوم این سریال را به اشتراک نمی‌گذارد. اما در سومین تیزر تبلیغاتی منتشر شده، برای اولین بار شخصیت ری استیسی با بازی ایوان مک‌ گرگور را مشاهده می‌کنیم که عفو مشروط خورده و در حال خوردن شام است. همچنین در این تیزر برای اولین بار شخصیت گلوریا برگل با بازی کری کن و نیکی سوانگو با بازی مری الیزابت وینستد را نیز مشاهده می‌کنیم.

حال شبکه FX سه تیزر تبلیغاتی جدید از فصل سوم سریال Fargo منتشر کرده است. تمرکز دو ویدیو بر روی شخصیت امت استیسی با بازی مک‌گرگور، است. امت برادر دوقلو ری است. ظاهر امت نسبت به ری کمی متفاوت به نظر می‌رسد و او را در دفتر کارش مشاهده می‌کنیم. در ویدیو سوم شخصیت گلوریا برگل را مشاهده می‌کنیم که در هوای طوفانی در حال رانندگی است که در جاده با یک شی نسبتا بزرگ مواجه می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این سه ویدیو را مشاهده کنید:

| |

|

اوایل این ماه، شبکه FX تاریخ انتشار فصل سوم سریال Fargo را اعلام کرد. پخش هفتگی فصل سوم این سریال از تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۷ (۳۰ فروردین ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. ایوان مک گرگور، مری الیزابت وینستد، کری کن، جیم گافیگان، مایکل استلبرگ، دیوید تیولیس، اسکات مک نایری، کاران سونی، توماس مان و فرد ملامد از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال Fargo تایید شده است.

نوآ هاولی که کار ساخت دو فصل اول سریال Fargo را بر عهده داشته، برای ساخت و تولید فصل سوم این سریال نیز بازگشته است و جو و اتان کوئن نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Fargo حضور دارند. تمرکز هاولی پیش از ساخت و تولید فصل سوم سریال Fargo، بر روی ساخت و تولید سریال Legion (لژیون) بوده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده