نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

انتشار اولین تیزر فصل سوم سریال Fargo

شبکه FX اخیرا تیزر کوتاهی از فصل سوم سریال مورد انتظار فارگو (Fargo) منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار تلویزیون،‌ شبکه FX اولین تیزر فصل سوم سریال Fargo را منتشر کرد. زمان این تیزر کوتاه ۱۵ ثانیه است و اطلاعاتی از اتفاقات فصل سوم این سریال به اشتراک نمی‌گذارد، اما در این تیزر یک بابا نوئل غول پیکر بادی حضور دارد که پنچر شده و باد آن در حال خالی شدن است. با این حال، ممکن است این ویدیو ارتباطی به اتفاقات فصل سوم سریال Fargo داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

هفته گذشته، شبکه FX تاریخ انتشار فصل سوم سریال Fargo را اعلام کرد. پخش هفتگی فصل سوم این سریال از تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۷ (۳۰ فروردین ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت ددلاین از فصل سوم این سریال منتشر کرده، فصل جدید سریال Fargo الهام گرفته شده از فیلم سینمایی Fargo به کارگردانی برادران کوئن است که در سال ۱۹۹۶۶ منتشر شد. در این سریال شاهد حضور بازیگران و شخصیت‌های جدیدی هستیم. ایوان مک گرگور ایفاگر نقش امت و ری استاسی، برادران دو قلو، در فصل سوم سریال Fargo است.

ادامه خبر ممکن است داستان فصل سوم فارگو را فاش کند.

امت مدیر پارکینگ و پمپ بنزین کینگ در شهر مینسوتا است که آن را یک داستان و الگوی موفقیت از نوع آمریکایی توصیف می‌کند، این در حالی است که ری شخصیت بسیار محتاطی دارد و سال‌ها در زیر سایه برادرش امت زندگی کرده است. رقابت و دعواهای این دو برادر منجر به این می‌شود که این دو در یک مسیر پیچیده و مبهم قرار بگیرند که با دزدی از یکدیگر شروع می‌شود، اما در نهایت یکی از این دو برادر دیگری را به قتل خواهد رساند تا این رقابت به پایان برسد.

علاوه بر مک گرگور، مری الیزابت وینستد، کری کن، جیم گافیگان، مایکل استلبرگ، دیوید تیولیس، اسکات مک نایری، کاران سونی، توماس مان و فرد ملامد دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال Fargo تایید شده استفیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال از ماه ژانویه (دی-بهمن) در شهر کلگری کشور کانادا آغاز شد و به نظر می‌رسد که فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده باشد.

نوآ هاولی که کار ساخت دو فصل اول سریال Fargo را بر عهده داشته، برای ساخت و تولید فصل سوم این سریال نیز بازگشته است و جو و اتان کوئن نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Fargo حضور دارند. تمرکز هاولی پیش از ساخت و تولید فصل سوم سریال Fargo، بر روی ساخت و تولید سریال Legion (لژیون) بوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده