نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

صداپیشگان جدید انیمیشن Cars 3 معرفی شدند

کمپانی والت دیزنی و پیکسار سه صداپیشه جدید انیمیشن ماشین‌ها ۳ (Cars 3) را رسما معرفی کردند.

دیزنی و پیکسار از اضافه شدن سه بازیگر جدید به جمع صداپیشگان انیمیشن Cars 3 خبر دادند. کری واشینگتن، ناتان فیلیون و لی دلاریا، سه بازیگری هستند که به عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور خواهند داشت. واشینگتن، بازیگر سریال رسوایی (Scandal)، صداپیشگی شخصیت ناتالی سرتین را بر عهده دارد. طبق گفته دیزنی، او یک تحلیلگر بسیار مورد احترام است. کار او با آمار و اعداد است و استعداد بسیار درخشانی در ریاضیات دارد. سرتین با توانایی که دارد می‌تواند با برخی از علائم، یک مسابقه را ارزیابی کند و آمارهای آن را بدست بیاورد، اما او بدون هیچ اطلاعاتی هم می‌تواند ارزیابی خود را از یک مسابقه انجام بدهد. شما در ادامه می‌توانید تصویر این شخصیت را مشاهده کنید:

Cars 3 new character Natalie Certain

فیلیون، بازیگر سریال فایرفلای (Firefly) و صداپیشه بازی هیلو (Halo)، صداپیشگی شخصیت استرلینگ را در انیمیشن Cars 3 بر عهده دارد. طبق گفته دیزنی، او یک مرکز آموزش نخبگان را اداره می‌کند. استرلینگ شخصیت باهوشی است، اما همیشه بی ادعا بوده و کنار گذاشته شده است. با این حال، تجارت، تجارت است و استرلینگ برای اطمینان تمام سرمایه گذاران، خود را بازنشست کرده است. شما در ادامه می‌توانید تصویر این شخصیت را مشاهده کنید:

Cars 3 new character Sterling

لی دلاریا، بازیگر سریال Orange Is the New Black، صداپیشگی شخصیت خانم فریتر را در انیمیشن Cars 3 بر عهده دارد. فریتر می‌تواند باعث ترس و وحشت دیگر رانندگان شود. فریتر در واقع یک اتوبوس مدرسه است، اما اکنون دیگر تنها نام آن را یدک می‌کشد و دو لوله شاخ مانند که از اگزوز ماشین ساخته شده، در دو طرف او نصب شده است. در سمتی تابلو ایست تیغه مانند و در سمت دیگر پلاک قربانیان دیده می‌شود که برای مقابله و ترساندن مخالفان خود نصب کرده است. شما در ادامه می‌توانید تصویر این شخصیت را مشاهده کنید:

Cars 3 new character Miss Fritter

برایان فی، کارگردان انیمیشن Cars 3، در رابطه با این سه شخصیت جدید گفت:

ما برخی از شخصیت‌های سرگرم کننده و واقعا جذاب انیمیشن Cars 3 را معرفی کردیم. بنابراین، ما می‌خواستیم که صداپیشه مناسب و صحیحی را برای این شخصیت‌ها انتخاب کنیم تا به آن‌ها زندگی ببخشند. ما با این گروه از صداپیشگان آشنا شدیم و با آن‌ها اجرا کردیم. من نمی‌توانم بیشتر از این خوشحال باشم.

در طی ماه اسفند، پیکسار و دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Cars 3 منتشر کرده بودند. علاوه بر این، دیزنی پوستر جدیدی از انیمیشن سریال Cars 3 منتشر کرده است. در این پوستر سه شخصیت لایتنینگ مک کوئین، جکسون استورم و کروز رامیرز دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Cars 3 New Poster

اوون ویلسون برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین، آرمی همر برای صداپیشگی جکسون استورم، کریستلا الونزو برای صداپیشگی کروز رامیرز، لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون، پال دولی برای صداپیشگی گروهبان و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Cars 3 حضور دارند. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از انیمیشن Cars 3، مک کوئین پس از این تصادف وحشتناک مورد بازیابی و بهبودی قرار می‌گیرد. در بخشی از توضیحات آمده است:

لایتنینگ مک کوئین افسانه‌ای توسط نسل جدیدی از ماشین‌های مسابقه‌ای غافلگیر شده است و به طور ناگهانی از ورزشی که دوست دارد، رانده می‌شود. او برای بازگشت دوباره به مسابقات و برنده شدن در آن، به کمک یک تکنسین علاقه‌مند و جوان به نام کروز رامیرز نیاز دارد و علاوه بر آن، او از اواخر دوران افسانه‌ای هادسون هورنت و اندکی از چرخش‌های غیر منتظره آن نیز الهام گرفته است. با این وجود، موضوع و مشکل این است که در آزمایش‌ها، #۹۵ (شماره مسابقه‌ای مک کوئین) هنوز نتوانسته است که روحیه قهرمانی برای حضور و اول شدن در بزرگترین مرحله جام پیستون را دوباره بدست بیاورد.

انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده