نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

انتشار تریلر جدید انیمیشن Cars 3

کمپانی والت دیزنی و پیکسار تریلر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار ماشین‌ها ۳ (Cars 3) منتشر کردند.

انیمیشن Cars 3 در تابستان سال ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت. حال در حاشیه مسابقه نسکار امسال در پیست دیتونا ۵۰۰، استودیو پیکسار تریلر جدیدی از این انیمیشن منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از انیمیشن Cars 3 است. این تریلر که نسل بعدی نام دارد، نشان می‌دهد که لایتنینگ مک کوئین باید با نسل جدیدی از ماشین‌های مسابقه‌ای رقابت کند و در این راه کروز رامیرز که دوست جدید وی است، به او کمک می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

| |

اوایل ماه آذر، استودیو پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن Cars 3 را منتشر کرد، در این ویدیو شخصیت مک‌ کوئین دچار یک تصادف وحشتناک می‌شود و چندین بار در هوا پشتک می‌زند و در طی آن قطعات ماشین شکسته و جدا می‌شوند و در هوا به سمتی پرتاب می‌شوند. پس از این صحنه دلخراش، متنی ظاهر می‌شود که نوشته است:

از این لحظه، همه چیز تغییر خواهد کرد.

همچنین پیکسار خلاصه داستان رسمی این انیمیشن را نیز منتشر کرده است. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از انیمیشن Cars 3، مک کوئین پس از این تصادف وحشتناک مورد بازیابی و بهبودی قرار می‌گیرد. در بخشی از توضیحات آمده است:

لایتنینگ مک کوئین افسانه‌ای توسط نسل جدیدی از ماشین‌های مسابقه‌ای غافلگیر شده است و به طور ناگهانی از ورزشی که دوست دارد، رانده می‌شود. او برای بازگشت دوباره به مسابقات و برنده شدن در آن، به کمک یک تکنسین علاقه‌مند و جوان به نام کروز رامیرز نیاز دارد و علاوه بر آن، او از اواخر دوران افسانه‌ای هادسون هورنت و اندکی از چرخش‌های غیر منتظره آن نیز الهام گرفته است. با این وجود، موضوع و مشکل این است که در آزمایش‌ها، #۹۵ (شماره مسابقه‌ای مک کوئین) هنوز نتوانسته است که روحیه قهرمانی برای حضور و اول شدن در بزرگترین مرحله جام پیستون را دوباره بدست بیاورد.

در اواخر ماه دی، پیکسار دومین تریلر انیمیشن Cars 3 منتشر کرد که صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز ساخته جدید پیکسار را به تصویر می‌کشد. پیکسار چندی پیش دو شخصیت جدید انیمیشن Cars 3 را با نام‌های جکسون استورم و کروز رامیرز معرفی کرد. همچنین پوستر‌های زیبایی از این انیمیشن نیز اخیرا منتشر شده است. کارگردانی انیمیشن Cars 3 بر عهده برایان فی است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون نیز بر روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار می‌کند.

اوون ویلسون برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین، آرمی همر برای صداپیشگی جکسون استورم، کریستلا الونزو برای صداپیشگی کروز رامیرز، لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون، پال دولی برای صداپیشگی گروهبان و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Cars 3 حضور دارند.

انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده