نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

بازی Game Dev Tycoon برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود

استودیو گرین‌هارت اعلام کرد علاوه بر انتشار آپدیت جدید بازی Game Dev Tycoon برای پی‌سی، این اثر در نهایت روی اندروید و iOS نیز منتشر خواهد شد.

طبق اعلام استودیو گرین هارت (Greenheart)، بازی Game Dev Tycoon در سبک شبیه‌ساز بازی‌سازی که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم پی‌سی منتشر شده است، برای آیپد و آیفون در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذرماه) و پس از آن در تاریخ نامشخصی از ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی (دی-بهمن‌ماه) برای اندروید نیز منتشر خواهد شد. پس از انتشار Game Dev Tycoon برای موبایل، نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی بروزرسانی جدیدی را دریافت خواهد کرد که دربرگیرنده‌ی تعدادی از محتویات جدید در نسخه موبایل خواهد بود.

پورت‌های موبایل با کمک استودیوی استرالیایی ریربایت (Rarebyte) ساخته شده‌اند و استودیو گرین‌هارت همچنین قول آن را داده است که در این نسخه هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای و تبلیغات مزاحمی وجود نخواهند داشت. در حالی که بخش رابط کاربری (UI) در نسخه‌های موبایل بازی اندروید و بازی آیفون Game Dev Tycoon مجددا طراحی شده است، اما این نسخه شامل تمام محتویات پایه بازی اصلی روی پی سی به علاوه‌ی موارد جدیدتر خواهد بود.

در نسخه موبایل، بخش اصلی بازی با موضوعات و کنسول‌های جدید آپدیت شده است (گرین‌هارت اشاراتی به حضور کنسول نینتندو سوییچ نیز داشته است). حالت فوق‌العاده مشکل بر پایه بازی‌های پایرت شده (نسخه غیر قانونی و دزدی بازی‌ها) با پشتیبانی از قابلیت ثبت و استریم نیز در این نسخه وجود دارد. تمام پیشرفت‌ها و موارد اضافه‌شده در نسخه موبایل، پس از انتشار بازی Game Dev Tycoon روی iOS، در قالب یک بروزرسانی رایگان برای نسخه پی‌سی نیز منتشر خواهند شد.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده