// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Super Bomberman R با قیمت ۵۰ پوند عرضه خواهد شد

شرکت کونامی اعلام کرد بازی Super Bomberman R با قیمت ۵۰ پوند عرضه خواهد شد.

در حالی که فروشگاه‌های آنلاین بازی Super Bomberman R را با قیمت ۶۰ پوند لیست کرده‌اند اما شرکت کونامی کمی از قیمت بازی کاسته و در طی یک متن که برای رسانه‌ها منتشر شد، اعلام کرد این اثر قیمتی کمتر داشته و با ۵۰ پوند برای کنسول نینتندو سوییچ قابل خرید خواهد بود که باز هم مبلغ زیادی برای چنین اثری است.

در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاین این بازی را که هفته پیش معرفی شد ۶۰ پوند لیست کرده‌اند ولی کونامی گفته آن‌ها قیمت را کاهش خواهند داد. شرکت نینتندو هفته گذشته طی یک رویداد از جزئیات متنوع سوییچ رونمایی کرد و مشخص شد که کنسول به اندازه رقبای نسل هشتمی قیمت دارد و حتی لوازم جانبی آن نیز ارزان نبوده و برای مثال یک جفت کنترلر جوی کان ۷۰ پوند پول را از جیب گیمر خارج می‌کند.

اواسط این هفته نیز آمازون در طی یک اقدام جالب قیمت بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild را از ۶۰ به ۵۰ پوند کاهش داد. فروشگاه اختصاصی نینتندو نیز بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe ،Arms ،1-2 Switch را به ترتیب ۴۰ و دو اثر دیگر را ۵۰ پوند قیمت گذاری کرده در حالی که آمازون منصف تر بوده است و شما می‌توانید Mario Kart 8 Deluxe و 1-2 Switch را به ترتیب با قیمت ۴۵ و ۳۵ پوند خرید کنید.            

به صورت کلی باید گفت که برای بازی‌های خانوادگی برچسب قیمتی ۶۰ یا ۵۰ پوند بسیار زیاد است و این مورد می‌تواند یک زنگ خطر برای کنسول سوییچ باشد.

 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده