نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

فیلم Portal بزودی معرفی می شود

جی. جی. آبرامز در مصاحبه جدید خود گفته است که به زودی فیلم پورتال (Portal) به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

جی. جی. آبرامز تایید کرد که دو فیلم Portal و نیمه‌جان (Half-Life) همچنان در حال توسعه و ساخت هستند و می‌توان انتظار داشت به زودی فیلم Portal معرفی شود. در حاشیه فرش قرمز سریال جدید شبکه HBO به نام وست‌ورلد (Westworld) که آبرامز که به عنوان تهیه کننده در این سریال حضور داشته است، این فیلمساز در مصاحبه با IGN تایید کرد که هر دو فیلم Portal و Half-Life همچنان در حال توسعه هستند. آبرامز می‌گوید:

ما هفته آینده یک جلسه با مسئولان کمپانی ولو خواهیم داشت، ما طی این مدت در این پروژ‌ه‌ها بسیار فعال بودیم، من امیدوارم که به زودی شاهد معرفی فیلم Portal باشیم.

هنگامی که از آبرامز در مورد خط داستانی که این دو فیلم در حال حاضر دارند، پرسیده شد، آبرامز اطلاعاتی از داستان این دو فیلم‌ فاش نکرد و ترجیح داد در حال حاضر صحبتی در این رابطه نکند، با این حال وی توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد. او در ادامه گفت:

ما بحث‌های واقعا جالبی را با نویسندگان این دو فیلم داشتیم. بسیاری از آن‌ها اعتقاد داشتند زمانی که در حال ساخت فیلم یا سریالی در مورد یک چیز خاص یا کمی شناخته شده هستیم، باید افرادی را پیدا و استخدام کنیم که اطلاعاتی کاملی از این چیزها داشته باشند و نسبت به آن متعصب باشند. به عنوان کسی که به دو بازی Portal و Half-Life علاقه دارم و همچنین فیلم آن را نیز دوست دارم، صحبت کردن با کسانی که به تازگی با فیلم آن آشنا شده‌اند، فوق العاده است و مثل این است که شما بذر یک درخت کاشته باشید و آن را پرورش دهید و سپس بذر این درخت به شکل باور نکردنی در حال رشد باشد، قطعا این فوق العاده است.

فیلم Portal و Half-Life براساس دو مجموعه بازی محبوب کمپانی ولو در حال توسعه و ساخت هستند که ساخت این دو فیلم اولین بار در حاشیه مراسم DICE 2013 تایید شد، اما تاکنون اطلاعاتی در مورد این پروژ‌ه‌ها منتشر نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده