نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

تریلر هنگام عرضه نسخه ویندوز و پلی استیشن 4 بازی +Metrico

بازی +Metrico‌ چند روز پیش برای کنسول پلی‌استیشن 4 و ویندوز پی‌سی عرضه شد. در همین رابطه استودیو دیجیتال دریمز، سازنده این بازی، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در ادامه با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

استودیوی دیجیتال دریمز به مناسب انتشار بازی پلتفورمر، اینفوگرافیک ماجراجویانه و معمایی +Metrico‌ بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 و ویندوز تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. با وجود اینکه پیش از این تایید شده بود، این بازی قرار بود بر روی کنسول ایکس‌باکس وان همچون پلی‌استیشن 4 و ویندوز در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) منتشر شود اما دیجیتال دریمز بدون دادن توضیح و دلیلی انتشار بازی +Metrico‌ را بر روی این کنسول عقب انداخت و تا به این لحظه تاریخ انتشار مشخصی برای انتشار این بازی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان توسط این استودیو اعلام نشده است. شما در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 و ویندوز را تماشا کنید:

|

بازی +Metrico‌ هم اکنون با قیمت ۱۴ دلار برای کاربران پلی‌استیشن 4 و ویندوز در دسترس است. این بازی با نام ساده‌تر Metrico‌ در آگوست سال ۲۰۱۴ برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا منتشر شد و نقد‌های متوسطی را از سوی منتقدین دریافت کرد. پس از آن دیجیتال دریمز نسخه بهینه یافته این بازی را برای کنسول پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ویندوز تایید کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده