نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بازی Mortal Kombat XL و بسته کامبت پک 2 برای پی سی منتشر شد

پس از ماه‌ها که بازی Mortal Kombat XL و دومین بسته‌ی کاراکترهای کامبت پک برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شدند، این بازی بالاخره برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شد.

بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat XL که یک بروزرسانی با کاراکترهای بیشتر برای Mortal Kombat X به شمار می‌رود، به اضافه‌ی بسته‌ی Kombat Pack برای پی‌سی از طریق استیم منتشر شده است. ندررلم (NetherRealm) استودیوی سازنده‌ی بازی این هفته یک نسخه‌ی آزمایشی آنلاین برای بازی منتشر خواهد تا گیم‌پلی آنلاین بازی را تست کند و بهبود ببخشد. بر اساس اطلاعیه‌ی استیم، این تست تا سه روز دیگر برقرار خواهد بود.

عرضه‌ی Mortal Kombat XL و چهار کاراکتری که به تازگی اضافه شده‌اند (Bo' Rai Cho، لدرفیس از فیلم کشتار اره برقی تگزاس، ترایبوگ و زنومورف از فیلم بیگانه) برای رایانه‌های شخصی کمی دور از انتظار بود. البته اد بون، سازنده‌ی مورتال کابمت سرنخ‌هایی از این اتفاق داده بود. او اخیراً یک نظرسنجی در توییتر برگزار کرد و از مخاطبان Mortal Kombat X خواست تا به ندررلم بگویند بیشتر منتظر چه چیزی برای این بازی هستند. گزینه‌ی «عرضه‌ی Mortal Kombat XL برای پی‌سی» بیشترین رای را در این نظرسنجی از آن خود کرد.

هنوز مشخص نیست Mortal Kombat XL و کامبت پک 2 چه زمانی به صورت رسمی و خارج از حالت آزمایشی برای رایانه‌های شخصی ویندوز عرضه خواهد شد. Mortal Kombat X سال گذشته منتشر شد و نسخه‌ی پی‌سی آن که توسط استودیوی های ولتاژ (High Voltage) ساخته شده بود، باعث واکنش منفی طرافداران شد و آن‌ها نسخه‌ی پی‌سی بازی را نسبت به نسخه‌های کنسولی ضعیف‌تر می‌دانستند. نسخه‌ی استیم بازی در حال حاظر دارای نظرات ضد و نقیضی است و از طرف کاربرانی که ندررلم و وارنر برادرز را به خاطر پشتیبانی ضعیف بازی روی پی‌سی مقصر می‌دانند مورد انتقاد قرار گرفته است.

اوایل امسال استودیوی ندررلم شروع به راه‌اندازی سیستم جدیدی برای بهبود عملکرد آنلاین بازی و کاهش تأخیر آن کرد. این استودیو در آن زمان اعلام کرد که بروزرسانی شبکه‌ و کاراکترهای اضافی دانلودی تنها برای نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان Mortal Kombat X عرضه خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده