نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

اوبی‌وان کنوبی در فیلم‌های آینده مجموعه جنگ ستارگان حضور خواهد داشت

طبق شایعات منتشر شده، در فیلم‌های آینده مجموعه اصلی جنگ ستارگان (Star Wars) شاهد حضور شخصیت اوبی‌وان کنوبی خواهیم بود.

چندی پیش، یوان مک‌گرگور از علاقه خود برای بازگشت به مجموعه جنگ ستارگان برای بازی در نقش اوبی‌وان کنوبی خبر داد، او گفته است که دوست دارد در فیلم فرعی اوبی‌وان کنوبی بازی کند. این در حالی است که طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، ممکن است استاد محبوب جدای را در یکی از فیلم‌های اصلی مجموعه جنگ ستارگان مشاهده کنیم. آنتونی برزنیکان، نویسنده مجله اینترتیمنت ویکلی، اخیرا مصاحبه‌ای را با رادیو ربل فورس انجام داده است، او در این مصاحبه فاش کرد که منابع نزدیک او به لوکاس فیلم گفته‌اند که این استودیو در حال برنامه‌ریزی برای حضور کنوبی در یکی از فیلم‌های آینده مجموعه اصلی جنگ ستارگان هستند. او در این رابطه توضیح داد:

من اخیرا شایعاتی شنیده‌ام که می‌گویند یکی از دلایلی که هنوز بازیگر اوبی‌وان کنوبی تغییر نکرده است این است که هنوز کار آن‌ها کاملا با او تمام نشده است و اوبی‌وان در یکی از فیلم‌های آینده مجموعه اصلی حضور خواهد داشت. بنابراین من تعجب نمی‌کنم که پس از انتشار فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX)، شاهد ساخت فیلمی مستقل برای اوبی‌وان کنوبی نیز باشیم.

ماه گذشته بود که مک‌گرگور از بازگشت خود برای بازی در این نقش صحبت کرده بود. او در بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ در سه گانه پیش درآمد مجموعه جنگ ستارگان نقش اوبی‌وان کنوبی را بر عهده داشت و به ایفای نقش پرداخته بود. او به وب‌سایت فرانسویه پرمیر گفت:

من همیشه در خیال خود به این فکر کرده‌ام که می‌توان بین آخرین حضور من در مجموعه جنگ ستارگان و اولین حضور الک گینس در این مجموعه، یک داستان و ماجرا را روایت کرد. من اکنون بزرگ‌تر شده‌ام و داستان این فیلم می‌تواند برای من جذاب‌تر و سرگرم‌ کننده‌تر باشد. من اکنون ۴۵ ساله هست و فکر می‌کنم که سن مناسبی برای این نقش باشد. فکر می‌کنم که گینس در ۶۰ سالگی این نقش را بازی کرده باشد و من می‌توانم نقش میان سالی و پیری کنوبی را بر عهده داشته باشم.

Obi-Wan Kenobi in star wars

از لحاظ تکنیکی، شخصیت اوبی‌وان کنوبی می‌تواند در فیلم‌های جدید مجموعه اصلی جنگ ستارگان حضور داشته باشد. مک‌گرگور پیش از این در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) حضور کوتاهی را به عنوان صداپیشه داشته است که در طول سکانس‌های نیروی ویژن شخصیت ری، با او صحبت می‌کرده است. با این حال، حضور او هنوز در فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) یا دنباله آن، تایید نشده است. 

فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به عنوان اولین قسمت از مجموعه فرعی جنگ ستارگان، در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) سال جاری اکران خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده گرت ادواردز است. کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم و تهیه کننده فیلم Rogue One، در مصاحبه جدید خود با مجله امپایر اعلام کرد که دنباله‌ای برای این فیلم ساخته نخواهد شد. چند روز پیش نیز، دیزنی ویدیو جدیدی از این فیلم منتشر کرده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده