نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

دنباله‌ای برای فیلم Rogue One: A Star Wars Story ساخته نخواهد شد

کاتلین کندی اعلام کرد که دنباله‌ای برای فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) ساخته نمی‌شود.

سرانجام حدود دو هفته دیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story به روی پرده خواهد رفت و طبق پیش بینی‌ها، این فیلم شروع پر قدرتی در باکس آفیس خواهد داشت. با این حال، قرار نیست دنباله‌ای برای این فیلم ساخته شود. کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم و تهیه کننده فیلم Rogue One، این خبر را تایید کرد و گفت که این فیلم، یک فیلم تک قسمتی باقی خواهد ماند. کندی به تازگی مصاحبه‌ای را با مجله امپایر انجام داده است و در پاسخ به سوالی در مورد احتمال ساخت دنباله‌ای برای فیلم Rogue One، به شوخی به نام Rogue Two اشاره کرد و گفت که قرار نیست ادامه این فیلم ساخته شود.

همچنین این مجله نقل قولی از گرت ادواردز، کارگردان فیلم Rogue One منتشر کرده است که او گفته است که دنباله‌ای این فیلم سال‌ها پیش توسط جورج لوکاس ساخته و اکران شده است. اتفاقات فیلم Rogue One، پیش از شروع وقایع فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) رخ می‌دهد که گفته می‌شود فاصله زمانی بین اتفاقات این دو فیلم بسیار کوتاه است. فیلم A New Hope در سال ۱۹۷۷ به روی پرده‌های سینما رفت.

کندی در اواخر سال گذشته نیز در مصاحبه‌ای گفته بود که فیلم‌های فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) لزوما قرار نیست تبدیل به یک مجموعه و سه گانه شوند و این دسته از فیلم‌ها، قطعا دارای یک شروع، میانه و پایان هستند. فیلم مستقل و بدون عنوان هان سولو (Han Solo)، دومین فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان است که قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. کندی در مصاحبه اخیر خود در مورد این فیلم گفته بود که فیلم Han Solo، یک فیلم سرقت بزرگ خواهد بود یا حتی احساس می‌شود که شبیه به فیلم های وسترن است. 

Rogue One: A Star Wars Story

او اضافه کرد که از نقاشی‌ها و اثرهای هنرمند قدیمی و اهل غرب کشور آمریکا به نام فردریک رمینگتون، برای ساخت فیلم Han Solo الهام گرفته شده است که به طور ویژه برای خلق اثرهای خود از رنگ‌های اصلی و واقعی استفاده کرده است. او اثرهای این هنرمند را به عنوان یک مرجع برای ظاهر و جلوه‌ای که قرار است در فیلم Han Solo مشاهده کنیم، معرفی کرده است. اخیرا لوکاس فیلم تایید کرده است که امیلیا کلارک به جمع بازیگران فیلم Han Solo اضافه شده است.

بلیت فروشی فیلم Rogue One از روز دوشنبه آغاز شده است و به همین منظور لوکاس فیلم تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است. هفته گذشته وب‌سایت هالیوود ریپورتر فروش سه روز نخست اکران فیلم Rogue One را که توسط تحلیلگران این وب‌سایت تخمین زده شده است  منتشر کرد. طبق این پیش بینی، فیلم Rogue One طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ دسامبر (۲۶ تا ۲۸ آذر) بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در آمریکا فروش خواهد کرد. بدین ترتیب این فیلم، پس از فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، دومین افتتاحیه برتر ماه دسامبر را خواهد داشت که در دسامبر ۲۰۱۵ موفق به فروشی معادل ۲۴۸ میلیون دلار در سه روز نخست اکران خود شد. این فیلم، بزرگترین افتتاحیه تاریخ سینماهای آمریکا را نیز در اختیار دارد. 

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد. این در حالی است که مدتی پیش اعلام شد که این فیلم یک روز زودتر از تاریخ برنامه‌ریزی شده در بریتانیا اکران خواهد شد. فلیسیتی جونز، دیگو لونا، بن مندلسون، مدز میکلسن، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد، فارست ویتاکر، جنویو اوریلی و جیمز ارل جونز، صداپیشه شخصیت دارت ویدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rogue One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده