// شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

عرضه رایگان یک شخصیت قابل بازی برای Super Mario Run

اخیرا یک شخصیت جدید قابل بازی در قالب بسته الحاقی به صورت رایگان برای بازی Super Mario Run منتشر شده است.

بازی سوپر ماریو ران اخیرا در اپ استور منتشر شد و به راحتی توانست در صدر محبوب‌ترین برنامه‌های این فروشگاه قرار گیرد. حال اعلام شده که نینتندو اولین بسته الحاقی این بازی را به صورت رایگان منتشر کرده و گیمرانی که به انجام این بازی می‌پردازند می‌توانند Super Mario Run را در قالب شخصیت محبوب Toad بازی کنند. برای دریافت این شخصیت شما نیاز به یک حساب کاربری My Nintendo دارید. علاوه بر این مورد یکسری هدایای دیگر از جمله سکه، بلیط مسابقات رالی، مجسمه طلایی ماریو و غیره را دریافت خواهید کرد.

چند روز گذشته بود که مشخص شد که آخرین بازی از سوی نینتندو برای دستگاهای هوشمند نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که البته این موضوع تنها یک دلیل مشخص داشته و آن هم جلوگیری از انتشار نسخه غیرقانونی است. موسسه تحقیقاتی سوپردیتا نیز پیش‌بینی کرده که Super Mario Run در ماه اول بیش از سی میلیون بار دانلود خواهد شد و درآمدزایی بالغ بر ۶۰ میلیون دلار برای نینتندو خواهد داشت.

درست است که سودآوری Super Mario Run برای نینتندو کمتر از Pokémon GO (بیش از ۲۰۰ میلیون دلار) است ولی این موضوع را باید در نظر داشت که این بازی تنها برای کاربران iOS منتشر شده و برای عرضه آن بر روی سیستم عامل‌های دیگر باید تا سال ۲۰۱۷ منتظر ماند.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده