نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

فیلم Edge of Tomorrow 2 انقلابی در دنباله های سینمایی خواهد بود

داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow 2، اعلام کرد که این فیلم انقلابی در دنباله‌های سینمایی هالیوود ایجاد خواهد کرد.

فیلم لبه فردا (Edge of Tomorrow) به کارگردانی داگ لیمان در سال ۲۰۱۴ به روی پرده رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شد و پس از آن ساخت دنباله آن تایید شد. حال لیمان که کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت، در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی را از این فیلم به اشتراک گذاشته است، او در مصاحبه جدید خود گفته که معتقد است این فیلم انقلابی در ساخت دنباله‌های سینمایی در هالیوود ایجاد خواهد کرد. لیمان به وب‌سایت کولیدر گفت داستان فیلم لبه فردا ۲ (Edge of Tomorrow 2) بسیار شگفت انگیز است و اعتقاد دارد که داستان آن بسیار بهتر از قسمت اول نیز است.

او همچنین تایید کرد که دنباله فیلم Edge of Tomorrow در واقع پیش درآمد آن است، که می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. کولیدر در ادامه اشاره می‌کند که مضمون داستان فیلم Edge of Tomorrow سفر در زمان است که در فیلم اول تام کروز نقش شخصیتی را بازی می‌کند که در یک چرخه زمانی گیر افتاده است و پس از هر بار کشته شدن و پایان کارش، دوباره به نقطه شروع فیلم باز می‌گردد. لیمان همچنین فکر می‌کند که ایده Edge of Tomorrow 2 که قرار است در اصل پیش درآمد فیلم اول باشد، بسیار جالب خواهد بود.

Edge of Tomorrow

لیمان جزئیات بیشتری را از این فیلم فاش نمی‌کند، اما او به نظر می‌رسد از ایده این فیلم بسیار هیجان زده است و اعتقاد دارد که این فیلم می‌تواند ساختار ساخت دنباله‌ فیلم‌ها در هالیوود را متحول کند و تاثیر زیادی بر رویکرد دنباله‌های سینمایی در آینده خواهد داشت. او در این رابطه می‌گوید:

من دارای ایده‌های رادیکالی در مورد اینکه چگونه می‌توان دنباله یک فیلم ساخت که بتواند نظر من را جلب کند، هستم. همانطور که این نظر را در مورد ساخت فیلم‌های مستقل نیز دارم و به طور مثال زمانی که ایده ساخت فیلم Swingers به ذهنم رسید به خود گفتم که این فیلم بسیار مناسبی است که بتوانم ایده‌های خود را در آن آزمایش کنم. من همیشه به این فکر می‌کردم که چگونه می‌توان دنباله‌ای ساخت که برخلاف دیگر دنباله‌هایی باشد که دیگران می‌سازند و این فیلمنامه و این ایده کاملا مناسب این ایده است. بنابراین این فیلم می‌تواند انقلابی برای ساخت دنباله فیلم‌ها برای دیگر افراد باشد.

فیلم Edge of Tomorrow در ژوئن ۲۰۱۴ توسط کمپانی برادران وارنر اکران شد و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده است، این فیلم با بودجه‌ای معادل ۱۷۸ میلیون دلار، در سراسر جهان موفق به فروشی بیش از ۳۷۰ میلیون دلار شده است. در این فیلم، بازیگرانی چون تام کروز و امیلی بلانت حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند، با این حال، حضور این دو بازیگر در فیلم Edge of Tomorrow 2 تاکنون تایید یا تکذیب نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده