// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

ساخت ادامه‌ی فیلم Edge of Tomorrow رسما تایید شد

در جدیدترین اخبار از دنیای سینما ساخت ادامه‌ی فیلم تخیلی و مهیج لبه‌ی فردا (Edge of Tomorrow) با بازی تام کروز و امیلی بلانت، تایید شده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بر اساس گزارش وب‌سایت دِدلاین، فیلم مهیج و اکشن لبه‌ی فردا (Edge of Tomorrow) تقریبا تاییدیه‌ی ساخت قسمت بعدی را دریافت کرده است. قسمت قبلی این فیلم که ستارگانی همچون تام کروز و امیلی بلانت در آن ایفای نقش کردند، تنها در فروش دیجیتالی و نسخه‌های بلو-ری توانست رکورد  ۱۰۰ میلیون دلاری را به ثبت برساند تا بتوانیم از آن به عنوان یک فیلم موفق یاد کنیم.

محوریت اصلی داستان در مورد افسر جوانی است که تام کروز نقش آن را ایفا می‌کند. وی به نبردی سهمگین علیه گروهی از بیگانگان ورود پیدا می‌کند. سخت بودن این نبرد جایی پیچیده‌تر می‌شود که این افسر متوجه می‌شود بیگانگان توان برگرداندن زمان و پیش‌بینی آینده را دارند. البته این تمام ماجرا نیست. وقتی شخصیت تام کروز نیز این قدرت‌ها را بدست می‌آورد، با شخصی که پیش‌تر جزو نیروهای ویژه بوده (امیلی بلانت) تیمی دو نفره را تشکیل داده و در صدد خاتمه دادن به این جنگ هستند.

فیلم نامه نویسی قسمت بعدی از این فیلم را مجددا کریستوفر مک‌کوایر، کسی که فیلم نامه‌ی قسمت اول را نیز نوشته بود، و کارگردانی آن را نیز مانند نسخه‌ی قبل داگ لیمان بر عهده دارد. در ابتدا شایعاتی وجود داشت مبنی بر کارگردانی مک‌کوایر که البته توسط خود او رد شد که می‌توانید پیام وی را در پایان مطلب مشاهده کنید. فیلم بزرگ دیگری که مک‌کوایر در حال فعالیت بر روی آن است نسخه‌ی ششم مجموعه‌ی پر طرفدار ماموریت غیرممکن است که مانند همیشه تام کروز به عنوان نقش اصلی در آن حضور خواهد داشت. اگرچه احتمال می‌رود تام کروز و امیلی بلانت در قسمت جدید Edge of Tomorrow حضور داشته باشند اما این خبر هنوز رسما نه تایید و نه رد شده است. توضیحات مک‌کوایر در مورد کارگردانی این فیلم به شرح زیر است:

کارگردانی ادامه‌ی فیلم Edge of Tomorrow را من بر عهده ندارم و داگ لیمان این کار را انجام خواهد داد. البته من نیز در ساخت این فیلم سهیم هستم اما بدون لیمان این فیلم ساخته نخواهد شد.

پیش‌تر در زومجی بخشی از صحبت‌های تام کروز را در مورد ادامه‌ی فیلم Edge of Tomorrow و نسخه‌ی ششم ماموریت غیرممکن مطالعه کردید. نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد این فیلم و ادامه‌ی آن با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده