// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

بروزرسانی جدید Team Fortress 2 بزودی منتشر خواهد شد

ولو اعلام کرد که امسال شاهد بروزرسانی هالووین برای Team Fortress 2 نخواهیم بود و در عوض محتوای جدید به بازی اضافه خواهد شد.

کمپانی ولو طبق روال هر سال خبر‌هایی را در مورد بروزرسانی هالووین برای بازی TeamFortress 2 منتشر می‌کند ولی به نظر می‌رسد که امسال خبری از بروزرسانی هالووین نیست و در عوض سازندگان در حال کار روی محتوایی بهتر هستند.

ولو اعلام کرد که در بروزرسانی جدید  شاهد بهبود حالت رقابتی و حالت جدید کمپین یا تک ‌نفره خواهیم بود. البته حالت کمپین به صورت تک نفره یا co-op (همکاری چند نفره) نخواهد بود بلکه کاربران با یک ماموریت ۳ ماهه در این حالت مواجه خواهند شد. در ادامه ولو اعلام کرد که یک محتوای جدید نیز برای شخصیت پایرو عرضه خواهد کرد. سازندگان TF2 در مورد جزئیات این محتوا خبری اعلام نکردند.

tf2

ولو برای کاربرانی که منتظر محتوای هالووینی هستند مانند سال گذشته جشن Scram Fortress را به مدت یک هفته در اختیار کاربران می‌گذارد البته حالت Merasmission سال گذشته هم ضمیمه این محتوا خواهد بود. محتوای هالووینی جدید شامل تانت هالووین، آیتمی که در هنگام استفاده از تانت به دشمن شما آسیب می‌رساند و جعبه آیتم نیز به این بسته اضافه شده است. ولو تعدادی پوسته، لباس و نقشه‌هایی با ظاهر هالوین به مناسبت این ماه در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

بازی Team Fortress 2 حالت رقابتی را اوایل سال میلادی به بازی اضافه کرد، تمام ۹ شخصیت‌ها در حالت ۶ در برابر ۶ قابل استفاده هستند، همچنین Random Critical در این حالت غیر فعال است. نسبت به کارایی شما در هر مسابقه رتبه‌ای به شما تعلق می‌گیرد که البته این امر به شما کمک می‌کند که با بازیکنانی که با شما هم رتبه هستند مسابقات بعدی را انجام دهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده