نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

سونی سرورهای بازی Fat Princess: Piece of Cake را تعطیل می‌کند

سونی می‌خواهد در ۱۲ دی سرورهای Fat Princess: Piece of Cake برای موبایل و پلی‌استیشن ویتا را تعطیل کند.

کمپانی سونی اعلام کرد که سرویس‌های آنلاین بازی Fat Princess: Piece of Cake تا کمتر از دو ماه دیگر از دسترس خارج می‌شود. اطلاعیه‌ی فوق هم‌اکنون در صفحه‌های این بازی رایگان (Free-to-play) در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور اپل قرار گرفته و دارندگان پلی‌استیشن ویتا هم از طریق ایمیل از آن باخبر می‌شوند.

به‌گفته‌ی سونی، سرورهای نسخه‌های پلی‌استیشن ویتا و موبایل بازی هر دو در ساعت یک صبح اول ژانویه به وقت پی‌تی (ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر ۱۲ دی‌ماه) به حالت تعطیل درمی‌آیند. پس از این تاریخ، بازی دیگر از طریق فروشگاه‌های رسمی قابل دانلود نخواهد بود و امکانات آنلاین آن هم غیرقابل استفاده می‌گردد؛ البته بازیکنان می‌توانند در صورت داشتن بازی روی دستگاه‌های‌شان، آن را همچنان در حالت آفلاین تجربه کنند. خرید درون برنامه‌ای Piece of Cake هم مدتی است که از دسترس خارج شده؛ ضمن اینکه کاربران دیگر نمی‌توانند پول‌های رایج درون بازی را برای خریدن آیتم خرج کنند.

آخرین نسخه از مجموعه بازی‌های Fat Princess با نام Fat Princess Adventures در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. این بازی پلی‌استیشن 4 نهایتاً به دریافت میانگین نمره‌ی ۶۳ از متاکریتیک رضایت داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده