نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

کمپانی ۵۰۵ گیمز ناشر بازی Bloodstained خواهد بود

کمپانی بزرگ ۵۰۵ گیمز رسما اعلام کرد که وظیفه انتشار بازی Bloodstained را برعهده خواهد داشت.

Bloodstained: Ritual of the Night یک بازی در سبک اکشن/پلتفرمر دو‌بعدی است که با الهام از سری بازی‌های Castlevania توسط استودیو مستقل اینتی کریتس ساخته می‌شود. این بازی قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی، Wii U و پلی‌استیشن ویتا عرضه شود. حال مشخص شده است که کمپانی مشهور ۵۰۵ گیمز، وظیفه انتشار این بازی را برعهده خواهد شد. این خبر را استودیو Inti Creates و ۵۰۵ گیمز با انتشار ویدیویی اعلام کردند که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

در ویدیوی بالا کوجی ایگاراشی، طراح و سازنده بازی، اعلام می‌کند که توسعه بازی بدون حمایت کمپانی بزرگ‌تری واقعا سخت بود و حمایت ۵۰۵ گیمز باعث خواهد شد تا این بازی با کیفیت به مراتب بهتری ساخته شود. همچنین رییس ۵۰۵ گیمز هم از اینکه امتیاز نشر این بازی را دریافت کرده، ابراز خرسندی می‌کند.

Bloodstained: Ritual of the Night جدید‌ترین بازی اینتی کریتس است که بازی‌هایی چون Azure Striker Gunvolt و Mighty No. 9 را در کارنامه دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا این اثر قادر خواهد بود تجربه‌ای خوب از یک بازی پلتفرمر دوبعدی ارائه کند یا خیر.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده