// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹

گزارش فینال بزرگ‌ترین نبرد کالاف دیوتی موبایل ایران

بازار در ماه بهمن به برگزاری مسابقات بزرگ کالاف دیوتی موبایل ایران پرداخت که در پایان آن سه تیم موفق به کسب مقام و جوایز قابل‌توجه شدند.

فینال مسابقات قهرمانی کالاف دیوتی ایران در تاریخ ۲۶ بهمن و از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد؛ تا بالاخره پس از چند مرحله رقابت ۵۰۰ تیم، گروه قهرمان کالاف دیوتی موبایل در ایران به مقام اول برسد و اعضای آن چهار کنسول پلی استیشن 5 دیجیتالی را دریافت کنند.

بازیکن‌های تیم‌های دوم و سوم در این مسابقات به ترتیب چهار کنسول ایکس باکس سری اس مایکروسافت و چهار ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 را از بازار دریافت کردند. بازار علاوه‌بر برگزاری این رقابت با ۲۰۰ میلیون جایزه و اهدای مدال به تیم‌های برنده، چند هدست شیائومی و تبلت سامسونگ را هم تقدیم تماشاگرهای فینال کرد. برای اینکه بیشتر در جریان جزئیات رقابت بزرگ بازار لجندز لیگ با محوریت بازی Call of Duty Mobile قرار بگیرید، گزارش ویدیویی زومجی از این رویداد را ببینید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازار لجندز لیگ ادامه خواهد داشت. بازار به گیمرها وعده داد که منتظر رقابت‌های داغ بعدی باشند؛ رقابت‌هایی که شاید به‌صورت حضوری برگزار شوند و حتی محدود به کالاف دیوتی نباشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده