عضو تحریریه
کاوه حقیقی

کاوه حقیقی

،
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۰۷ مهر ۱۳۹۴
5

منتشر نشدن بازی Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۶ به نفع فیلم این مجموعه خواهد بود

چندی پیش کمپانی یوبی‌سافت عدم عرضه Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۶ را رسما تایید کرد. حال به نظر می‌رسد سازندگان فیلم سینمایی این مجموعه از این موضوع بسیار خوشحال هستند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Battleborn ،Mafia 3 و بازی های دیگر 2K از تکنولوژی Simplygon استفاده خواهند کرد

Simplygon یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه بهینه‌سازی سه بعدی خودکار محتوای دیجیتالی، به تازگی اعلام کرد که استودیو 2K از تکنولوژی این شرکت در Battleborn ،Mafia 3 و بقیه بازی‌های خود استفاده خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

1

ستاره فیلم Assassin’s Creed از شباهت زیاد آن به ماتریکس می‌گوید

مایکل فاسبندر، ستاره فیلم اقتباسی Assassin’s Creed ادعا می‌کند که این فیلم بیشتر از هر چیزی او را به یاد سه‌گانه ماتریکس می‌اندازد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

1

تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی کوکاکولا با حضور هالک و مرد مورچه‌ای

در ویدیو تبلیغاتی جدید کمپانی کوکاکولا که به مناسبت فینال رقابت‌های فوتبال آمریکایی تدارک دیده شده، شاهد دعوای دو کاراکتر محبوب دنیای مارول بر سر یک قوطی نوشابه هستیم. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

2

بررسی فروش سال گذشته بازی‌های استیم در انگلستان

وب سایت استیم‌اسپای به تازگی آماری از میزان فروش بازی‌های سرویس دانلودی استیم در انگلستان منتشر کرده که اطلاعات جالبی در مورد میزان محبوبیت بازی‌ها در انگلستان در اختیار ما می‌گذارد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

تماشا کنید: سیر تکاملی صد ساله زامبی‌ها

استودیوی لهستانی تک‌لند، توسعه‌دهنده بازی Dying Light در اقدامی جالب دست به ساخت ویدیویی از تکامل این مردگان متحرک دوست داشتنی زده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

10

قدرت نمایی دوباره Minecraft این‌بار در کنسول Wii U

اوایل ماه گذشته خبر فروش بالای ۲۲ میلیون نسخه‌ای عنوان Minecraft بر روی کامپیوتر‌های خانگی باعث شگفتی همگان شد. مثل این‌که باید منتظر موفقیت بزرگ دیگری برای این بازی محبوب باشیم. با زومجی و لیست پرفروش‌ترین بازی‌های Wii U همراه باشید.

2

مارول برای رسیدن به بهترین نتیجه همه چیز را زیر و رو می‌کند

تایکا وایتیتی، کارگردان نسخه بعدی فیلم ثور از رویکرد مارول در به‌وجود آوردن تغییرات اساسی در فیلم نامه‌ها برای رسیدن به بهترین داستان می‌گوید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو رِدی اَت دان، در حال کار بر روی چند پروژه جدید است

استودیو رِدی اَت دان توسعه دهنده بازی The Order 1886، در حال کار بر روی چند پروژه بسیار متفاوت و هیجان انگیز است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

2

توضیحات یوبی‌سافت درباره نبود بخش چند نفره و نمرات AC Syndicate

ایو گیلموت، مدیر ارشد اجرایی یوبی‌سافت، در جریان کنفرانس سه ماهه سرمایه گذاران و تحلیل‌گران این شرکت، درباره فلسفه توسعه، نقد‌ها و نمرات بازی Assassin’s Creed Syndicate توضیحاتی ارائه کرد. با زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۳