نویسنده: کاوه حقیقی
// یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

مارول برای رسیدن به بهترین نتیجه همه چیز را زیر و رو می‌کند

تایکا وایتیتی، کارگردان نسخه بعدی فیلم ثور از رویکرد مارول در به‌وجود آوردن تغییرات اساسی در فیلم نامه‌ها برای رسیدن به بهترین داستان می‌گوید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

این طور به نظر می‌رسد که صرف هزینه‌های سرسام آور و بازاریابی قدرتمند تنها تاثیرات کمپانی دیزنی بر روی  استودیو مارول نبوده است. بنا بر صحبت‌های تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)، حتی فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های مصور نیز ممکن است دستخوش تغییرات اساسی شوند.

وایتیتی در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود این‌گونه می‌گوید:

من در اینجا یادگرفته‌ام که هیچ قانون و نقشه راهی وجود ندارد. مارول در این زمینه بسیار شبیه پیکسار است. آنها همواره به دنبال بهترین داستان هستند و برای اطمینان از این که داستانی بی نقص دارند، ممکن است همه چیز را به هم ریخته و از اول خلق کنند. دلیل خوب بودن مارول هم همین موضوع است. آنها برای رسیدن به بهترین نتیجه همواره در حال تلاش هستند.

از آنجا که مارول یکی از استودیو‌های زیرشاخه دیزنی به حساب می‌آید، داشتن این طرز فکر در آن اصلا عجیب به نظر نمی‌رسد. دیزنی به خاطر تمایلش به تغییر و بازسازی فیلمنامه‌ها شهره خاص و عام است. به طور مثال شخصیت اِلسا در انیمیشن یخ‌زده (Frozen) قرار بود نقش منفی باشد. یا در انیمیشن دایناسور خوب (The Good Dinosaur) شاهد تغییر کارگردان و نود درصد عوامل صداگذاری فیلم بودیم. همچنین انیمیشن جدید Zootopia در زمان شروع فقط یک ایده ساده بود، در مورد حیواناتی با رفتار انسانی که در شهر زندگی می‌کنند.

پروسه ساخت هرچه که باشد، نمی توان نتایج کار را به سادگی انکار کرد. فیلم های مارول به موفقیت های خود در گیشه ادامه خواهند داد و ثور به تنهایی بیش از یک بیلیون دلار برای مارول سودآوری داشته است.ثور: راگناروک برای اکران در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده