نویسنده: کاوه حقیقی
// شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

منتشر نشدن بازی Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۶ به نفع فیلم این مجموعه خواهد بود

چندی پیش کمپانی یوبی‌سافت عدم عرضه Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۶ را رسما تایید کرد. حال به نظر می‌رسد سازندگان فیلم سینمایی این مجموعه از این موضوع بسیار خوشحال هستند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بی تردید خبرعدم انتشار نسخه‌ای از بازی Assassin’s Creed  در سال ۲۰۱۶، باعث دلسردی بسیاری از طرفداران این مجموعه شده است ولی ظاهرا تیم تولید فیلم سینمایی Assassin's Creed، بسیار از این موضوع خوشحال هستند. ایو گیلموت، مدیرعامل یوبی‌سافت در این باره گفت:

من فکر می‌کنم این اتفاق فضای بیشتری برای تبلیغات به گروه بازاریابی فیلم خواهد داد. گروه سازنده فیلم بسیار از تصمیم ما خوشحال هستند چرا که یک سال کامل وقت برای بازاریابی دارند و احساس می‌کنند این گونه بهتر از پس کار بازاریابی و تبلیغات فیلم بر می‌آیند.

با توانایی‌هایی که کمپانی نیو‌ ریجنسی، سازنده این فیلم، در زمینه تولید دارد و همچنین قدرت توزیع و بازاریابی کمپانی فاکس قرن بیستم، فیلم Assassin’s Creed پتانسیل این را دارد که به یکی از موفق ترین  فیلم‌های سال ۲۰۱۶ تبدیل شود.

این فیلم از حضور دو بازیگر سرشناس به عنوان نقش اصلی سود می‌برد. ماریون کوتیار که قبلا برنده اسکار شده و مایکل فاسبندرکه چند بار نامزد بردن این جایزه شده است. همچنین آخرین فیلم جاستین کورزل، کارگردان فیلم، که مکبث نام داشت و فاسبندر و کوتیار در آن نقش اصلی را ایفا می‌کردند نیز توانست نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند. چندی پیش فاسبندر اظهار داشت که فیلم Assassin’s Creed با کمال تعجب خیلی وابسته به جلوه‌های کامپیوتری نیست و از بدل‌کاران زیادی برای اجرای حرکات مخصوص این سری استفاده شده است. علاوه بر این حداقل یک بار شاهد پرش‌های معروف این مجموعه در فیلم هستیم که توسط  بدلکاری از فاصله ۱۲۰ فوتی و بدون طناب ایمنی انجام شده است.

فیلم Assassin’s Creed ماه گذشته مراحل فیلم برداری را پشت سر گذاشت و در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۹۵) اکران خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا این بار شاهد یک فیلم اقتباسی خوب از بازی‌های کامپیوتری خواهیم بود؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده