نویسنده: کاوه حقیقی
// پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

توضیحات یوبی‌سافت درباره نبود بخش چند نفره و نمرات AC Syndicate

ایو گیلموت، مدیر ارشد اجرایی یوبی‌سافت، در جریان کنفرانس سه ماهه سرمایه گذاران و تحلیل‌گران این شرکت، درباره فلسفه توسعه، نقد‌ها و نمرات بازی Assassin’s Creed Syndicate توضیحاتی ارائه کرد. با زومجی همراه باشید.
اظهارات آقای گیلموت را می‌توان به چهار دسته زیر تقسیم کرد:
  • بازی Assassin’s Creed Syndicate بخش چند نفره ندارد و اکثر قریب به اتفاق گیمر‌ها از این موضوع خوشحال هستند. به این خاطر که بخش چند نفره باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بازی‌های قبلی این سری شده بود. این لزوما نشان دهنده بد بودن بخش چند نفره نیست و یوبی‌سافت همواره در تلاش است که بخش چند نفره مناسبی را در بقیه بازی‌های خود جای دهد. اما آن طور که از سخنان گیمر‌ها بر می‌آید، در سری بازی‌هایی چون Assassin’s Creed  و  Far Cry این بخش داستانی بازی است که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
  • نمرات نقد‌های اختصاص یافته به بازی Assassin’s Creed Syndicate در واقع بسیار بالا بوده‌اند. با این که نمرات متوسطی هم در بین نقد‌ها دیده می‌شد، ولی رسانه های بزرگ به بازی نمرات خوبی دادند. مردم نظرات مثبتی به بازی دارند و آن را به صورت دهان به دهان به هم منتقل می‌کنند. این نشان می‌دهد که با بازی شگفت انگیزی روبه رو هستیم.
  • گیلموت در پاسخ به این سوال که آیا انتشار سالیانه بازی باعث پایین آمدن کیفیت آن می‌شود، به این نکته اشاره کرد که یوبی‌سافت با بهترین تیم‌هایش کار می‌کند تا بتواند بهترین بازی‌ها را بسازد و این چیزی است که به انتشار منظم عناوین Assassin’s Creed کمک می‌کند.
  • یوبی‌سافت امسال رویه محافظه کارانه ای در قبال عنوان Assassin’s Creed در پیش گرفته است. به طوری که آنها به انتشار یک بازی به جای دو تا بسنده کردند. همچنین بازی را فقط برای نسل جدید کنسول‌ها منتشر کردند.
به شخصه از این موضوع که یوبی‌سافت فلسفه خود را در مورد ساخت بخش چند نفره، آن هم به هر قیمتی تغییر داده، خوشحال هستم. نظرشما چیست؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده