عضو تحریریه
پیمان مرادی

پیمان مرادی

خوزستان، اهواز
درباره من:
peymanmoradi880@gmail.com Telegram: @Peyman880
عضویت: شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶
11

بررسی بازی موبایل Arcane Quest Legends

Arcane Quest Legends، جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی Arcane Quest است که به طور نسبی موفق می‌شود تا تجربه‌ی لذت بخشی از سبک نقش آفرینی را روی پلتفرم موبایل ارائه کند. با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

3

بررسی بازی موبایل Apart of Me

Apart of Me یک تجربه‌ی تعاملی آرامش بخش برای کسانی است که به تازگی یکی از عزیزانشان را از دست داده‌اند. با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

6

بررسی بازی موبایل Beach Buggy Racing 2

Beach Buggy Racing 2، جدیدترین بازی ساخته شده توسط استودیو Vector Unit است که سعی دارد تا موفقیت نسخه‌های قبلی این مجموعه را تکرار کند. اما آیا شانسی برای رسیدن به این هدف دارد؟ با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

4

بررسی بازی موبایل Pocket Run Pool

Pocket Run Pool یک بازی بیلیارد در سبک آرکید است که تمامی المان‌های مورد نیاز برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی اعتیادآور را به صورت یکجا در خود جمع کرده. با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

4

بررسی بازی موبایل Pako 2

Pako 2 یک بازی اتومبیل رانی خوش ساخت است که تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای سرگرم کردن بازیکنان را دارا است. با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

2

معرفی بازی موبایل Spiral Rush: a Snake Game؛ تجربه‌ای متفاوت با مار

Spiral Rush: a Snake Game، نوع جدیدی از بازی مار (Snake) است که با ارائه‌ی یک گیم پلی متفاوت، بازیکنانش را به شکل غیر قابل انتظاری به خود معتاد می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

3

معرفی بازی موبایل Humbug؛ یک پازل سرگرم کننده

Humbug، یک بازی فکری جالب با گیم پلی‌ خلاقانه است که هوش و مهارت‌تان در حل پازل را به چالش می‌کشد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

3

معرفی بازی موبایل SEGA Heroes؛ قهرمانان سگا

SEGA Heroes یک بازی پازل سرگرم کننده است که با جمع کردن اکثر شخصیت‌های محبوب کمپانی سگا در خود، خاطرات قدیمی بسیاری از گیمرها را دوباره زنده می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

2

معرفی بازی موبایل GrimValor؛ نجات امپراتور در یک فانتزی تاریک

GrimValor، یک بازی خوش ساخت در سبک اکشن ماجراجویی است که بازیکنان را به یاد سری Souls می‌اندازد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

11

بررسی بازی موبایل Golf Club: Wasteland

بازی موبایل Golf Club: Wasteland، اثری ارزشمند است که همزمان با سرگرم کردن بازیکن، شیوه‌ی زندگی نادرست بشر روی کره زمین را هم نقد می‌کند! با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

صفحه ۱ از ۱۰