عضو تحریریه
محسن حاجی بیگلو

محسن حاجی بیگلو

تهران، تهران
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵
1

معرفی بازی موبایل Two Dots

Two Dots یک بازی ساده پازلی با فضای گرافیکی جذاب و دوست داشتنی برای طرفداران بازی‌های موبایلی است.

1

معرفی بازی موبایل Paname

Paname بازی‌ای ساده و دوست داشتنی برای دوست‌داران بازی‌های موبایلی است.

2

معرفی بازی موبایل Squadron 1945

در بازی Squadron 1945 علاوه بر لذت بردن از تجربه‌ی عالی و مهیج جنگ هوایی، نوستالژی‌های شیرین بازی‌های زمان کودکی خود را زنده کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

4

معرفی بازی موبایل 100 Balls

100 Balls یک بازی اعتیاد‌آور و رایگان برای دوست‌داران بازی‌های موبایلی است. این بازی در کمتر از ۳ ماه میلیون‌ها بار توسط کاربران دانلود شده است. با زومجی و معرفی این بازی زیبا همراه باشید.

8

معرفی بازی موبایل SpyDer

SpyDer یک بازی موبایل دوبعدی چالش‌برانگیز بی پایان با طراحی‌‌ای ساده برای دوست‌داران بازی‌های موبایلی است. با زومجی و معرفی بازی SpyDer همراه باشید.

1

معرفی بازی موبایل Ragdoll Adventure

Ragdoll Adventure یک بازی فیزیک محور زیبا و ساده است. با این بازی می‌توانید ساعت‌ها سرگرم باشید و خود را با حل کردن پازل‌های آن مشغول کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

2

معرفی بازی موبایل Hellrider

در بازی Hellrider در جاده‌ای جهنمی موتورسواری کنید و با غول‌ها و موجودات خبیث روبرو شوید. این بازی تجربه‌ای جدید از سبک بازی‌های موتورسواری را برای شما به ارمغان آورده است. با زومجی در معرفی این بازی همراه باشید.

1

معرفی بازی موبایل Swing

در بازی Swing مرگ یا زندگی شما به این بستگی دارد که آیا می‌توانید به‌ درستی فاصله‌ی دو ستون را تخمین بزنید یا خیر. با زومجی و معرفی بازی بامزه‌ی Swing همراه باشید.

4

معرفی بازی موبایل Strike the Planets

آیا می‌توانید با یک مشت یک سیاره‌ را از وسط به دو نیم تقسیم کنید؟ در بازی Strike the Planets می‌توانید قدرت خود را به چالش بکشید و سیاره‌های بزرگ و کوچک را خرد کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

معرفی بازی موبایل Infinite Slice

Infinite Slice یک بازی موبایل جذاب و اعتیادآور برای کسانی‌ است که دنبال بازی‌های رکوردزنی هستند. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۵