// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Hellrider

در بازی Hellrider در جاده‌ای جهنمی موتورسواری کنید و با غول‌ها و موجودات خبیث روبرو شوید. این بازی تجربه‌ای جدید از سبک بازی‌های موتورسواری را برای شما به ارمغان آورده است. با زومجی در معرفی این بازی همراه باشید.

Hellrider یک بازی موتورسواری با سبکی هیجان‌انگیز و جدید برای پلتفرم‌های اندروید و iOS است که به صورت رایگان عرضه شده است. این اولین بازی تیم بازی‌سازی Anji Games است که در اختیار کاربران و دوستداران بازی‌های موبایلی قرار داده شده است. بازی نمایان‌گر توانایی‌ها و ایده‌پردازی‌‌های قدرت‌مند این تیم است.

اولین غول در بازی موبایل hellrider

فضاسازی بازی از طراحی‌های گرافیکی گرفته تا انتخاب موسیقی و صداسازی به صورت خوبی پیاده‌سازی شده است به طوری‌که تمام این المان‌ها در کنار هم توانسته‌اند فضایی دلهره‌آمیز و هیجانی را برای کاربر بوجود بیاورند. در این بازی شما در نقش یک موتورسوار هستید و باید در یک جاده‌ی جهنمی از میان موجودات خبیث عبور کنید.

تفاوت یا شاید بتوان گفت نقطه‌ی قوت Hellrider نسبت به سایر بازی‌های دیگر در این سبک حرکت مورب موتورسوار است. موتورسوار در یک خط مستقیم حرکت نمی‌کند و این باعث سخت‌تر شدن و جالب‌تر شدن بازی شده است. در جاده‌ای که Hellrider در آن حرکت می‌کند موجودات ایستاده و متحرکی وجود دارند که شما باید از روی آن‌ها عبور کنید و آن‌ها را نابود کنید. سخت بودن بازی صرفا فقط به علت حرکت مورب و همچنین نابود کردن دشمنان در حین حرکت نیست بلکه شما باید بتوانید از میان صخره‌هایی که شبیه یک دروازه هستند عبور کنید و در میان راه به اجسام برخورد نکنید.

در این بازی همه چیز بر ضد شماست و هرلحظه امکان دارد اتفاق غیر منتظره‌ای رخ دهد

مورد چالش‌ برانگیز دیگر در مسیر حرکت موتورسوار، کناره‌های جاده است. کناره‌های جاده مملو از مواد مذاب است و موتورسوار به محض ورود به این ناحیه‌ها از بین خواهد رفت. بعد از اینکه زمانی در جاده حرکت کردید و تعدادی از موجودات در بین مسیر را نابود کردید با غول هر مرحله روبرو می‌شوید و باید ‌آن‌ را از میان بردارید که مبارزه با این غول‌ها از قسمت‌های بسیار سخت بازی محسوب می‌شود چون باید با استفاده‌ از بمب‌هایی که غول‌ها برسر راهتان قرار می‌دهند خودشان را نابود کنید.

توسعه‌دهندگان و طراحان بازی برای جلوگیری از تکراری شدن مراحل دست به ابتکارهایی زیبا زده‌اند و توانسته‌اند تجربه‌ای هیجان انگیز را برای کاربران به ارمغان بیاورند. کمتر شدن عرض جاده در حین حرکت و بارش مواد مذاب بر سر موتورسوار از این دست ابتکارات هستند. البته بهترین و جالب‌ترین موردی که توسعه‌دهندگان این بازی در نظر گرفته‌اند، عوض شدن جهت تصویر یا همان جاده به صورت افقی یا عمودی است. به طوریکه در حین حرکت به طور ناگهانی مسیر حرکت از افقی به عمودی و بلعکس تغییر می‌کند و از تکراری شدن بازی جلوگیری می‌کند. در کل می‌توان گفت ‌Hellrider بازی‌ای ساده و بسیار سرگرم کننده است که ارزش یک‌بار نصب کردن را دارد.

دانلود از بازار |‌ دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده