// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Squadron 1945

در بازی Squadron 1945 علاوه بر لذت بردن از تجربه‌ی عالی و مهیج جنگ هوایی، نوستالژی‌های شیرین بازی‌های زمان کودکی خود را زنده کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

Squadron 1945 یک بازی در سبک جنگ هوایی با نوآوری‌های جذاب و هیجان انگیز است که توسط Magma Mobile برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به صورت رایگان عرضه شده است. همه‌ی ما در زمان کودکی بازی‌هایی در این سبک بدون شک تجربه کردیم. بازی‌هایی که در آن در نقش یک هواپیما یا یک جت جنگنده با دشمنان و موجودات عجیب و غریب جنگیده‌ایم. در Squadron 1945 می‌توانید همه‌ی آن هیجان‌ها و زیبایی‌ها را تجربه کنید و از اوقات فراغت خود نهایت لذت را ببرید.

تصویر بازی squadron 1945

در این بازی شما فقط خلبان یک نوع جت جنگنده نیستید و می‌توانید از بین چهار مدل جت جنگنده با توانایی‌ها و قابلیت‌های منحصر وسیله‌ی جنگی خود را انتخاب کنید و دشمنان را از بین ببرید. اولین مدل از جت‌های انتخابی شما با تفنگی لیزری به صورت خطی دشمنان مقابل خود را از می‌برد و نوع دوم آن موشک‌های دنباله‌رو شلیک می‌کند و نوع سوم به وسیله‌ی یک اسلحه‌ی مخصوص دشمنان را در سه خط جدا از هم و مورب از بین می‌برد.

هر یک از هواپیما‌ها مناسب شرایط خاصی است و شما مسئول انتخاب آن‌ها هستید

نوع چهارم که شاید قوی‌ترین و موثر‌ترین جنگ‌افزار شما محسوب شود، یک هلیکوپتر است که گونه‌ی خاص لیزر را که مشابه باله‌ی چرخان آن است شلیک می‌کند. این لیزر مخصوص در مسیر خود همه چیز را نابود می‌کند. حتی می‌توانید گلوله‌ها و موشک‌هایی را که از سوی دشمنانتان به سمت شما شلیک شده است با این اسلحه نابود و مسیر حرکت خود را پاک سازی کنید.

برای اینکه هواپیما یا وسیله‌ی جنگی خود را جا‌ به جا کنید باید انگشت خود را برروی صفحه‌ نگه‌ دارید و هواپیما‌ی خود را با جا به جا کردن انگشتتان برروی صفحه حرکت دهید. هنگامی که انگشت شما برروی صفحه قرار داشته باشد، اسلحه‌ی هواپیمای شما بدون وقفه و البته با فاصله‌ی زمانی مخصوصی شلیک می‌کند.

در قدرتمند کردن هواپیماهای خود دقت کنید، انجام موفقیت‌آمیز ماموریت شما به انتخاب‌های شما بستگی دارد

هنگامی که انگشت خود را از روی صفحه‌ی گوشی بردارید تمام حرکات بازی آهسته می‌شود و شما می‌توانید در این وضعیت هواپیمای خود را عوض کنید. باید در نظر داشته باشید که هر یک از این هواپیماها با قابلیت‌های مخصوص خود، مناسب یک وضعیت خاص هستند و باید به خوبی در موقعیت‌های مناسب هواپیمای خود را عوض کنید.

در بین مسیر و هنگامی که شما در حال جنگیدن با دشمنان خود هستید، آیتم‌هایی ظاهر می‌شوند که قدرت هواپیمای‌ شما را افزایش می‌دهند. البته به خاطر داشته باشید که هنگامی که یک پاورآپ را با یک هواپیما بگیرید، فقط همان هواپیما قدرتش افزایش پیدا می‌کند و هواپیما‌های دیگر شما تغییری نمی‌کنند پس با خونسردی کامل در هنگام دریافت پاورآپ‌ها هواپیمای منتخب خود را انتخاب کنید و قدرت آن را افزایش دهید.

در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه یک دکمه با تصویر یک بمب بزرگ قرار دارد. این دکمه برای استفاده کردن اسلحه‌ی مخصوص شما است. وقتی از این اسلحه استفاده کنید تمام دشمنان شما حتی موشک‌ها و بمب‌های شلیک شده توسط آن‌ها نابود خواهد شد. هنگامی از این اسلحه استفاده کنید که لحظات نهایی نبرد است و اطمینان دارید که جان سالم بدر نخواهید برد.

دانلود از بازار |‌ دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده