// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Infinite Slice

Infinite Slice یک بازی موبایل جذاب و اعتیادآور برای کسانی‌ است که دنبال بازی‌های رکوردزنی هستند. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی Infinite Slice توسط تیم بازی‌سازی Monthly23 برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. شیوه‌ی بازی و همینطور فضای کلی بازی بسیار ساده است. در ابتدا در مقابل شما یک صفحه‌ی مربعی شکل به همراه دو نقطه‌ی آبی و قرمز رنگ قرار دارد. نقطه‌ی قرمز رنگ آزادانه در مربع سفید رنگ حرکت می کند و مربع آبی رنگ در یک گوشه قرار می‌گیرد.

داخل بازی infinite slice

وقتی نقطه‌ی آبی رنگ برروی صفحه‌ی سفید رنگ حرکت کند، صفحه را به دو قسمت تقسیم می‌کند. شما باید با کنترل کردن نقطه‌ی آبی رنگ و انتخاب مسیر حرکت آن، مربع سفید رنگ را تکه تکه کنید. برای انتخاب مسیر نقطه‌ی آبی رنگ کافیست صفحه‌ی گوشی خود را لمس کنید و نگه‌ دارید و با حرکت دادن انگشت خود مسیر مورد نظر خود برای نقطه‌ی آبی رنگ را که با یک خط آبی نشان داده می‌شود انتخاب کنید. دقت کنید در هنگام انتخاب مسیر حرکت برای نقطه‌ی آبی رنگ، قسمتی از صفحه‌ی سفید رنگ که به رنگ آبی دربیاید از باقی صفحه‌ جدا خواهد شد.

تا جایی که ممکن است نقاط قرمز رنگ را در تکه‌ای صفحه قرار دهید که قرار است جدا شود

اگر در صفحه‌ی آبی رنگ که قرار است از صفحه‌ی اصلی جدا شود نقطه‌ی قرمز رنگ وجود داشته باشد. به طور خودکار این نقاط صفحه‌ی شما را تکه تکه می‌کند. البته چگونگی و مسیر حرکت نقاط خودکار کاملا به صورت تصادفی است ولی این حرکات خودکار به گونه‌ای هستند که در آنها نقطه‌ی آبی با نقاط قرمز برخورد نخواهد کرد.

هنگامی که یک تکه از صفحه جدا می‌شود یک نقطه‌ی قرمز رنگ به صفحه‌ی سفید اضافه می‌شود. اگر نقطه‌ی آبی رنگ تحت کنترل شما در هنگام حرکت به یکی از نقاط قرمز رنگ بخورد کند، می‌بازید و باید از ابتدا بازی را آغاز کنید.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده