// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Swing

در بازی Swing مرگ یا زندگی شما به این بستگی دارد که آیا می‌توانید به‌ درستی فاصله‌ی دو ستون را تخمین بزنید یا خیر. با زومجی و معرفی بازی بامزه‌ی Swing همراه باشید.

بازی Swing برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به صورت کاملا رایگان توسط Ketchapp در اختیار کاربران قرار داده شده است. مکانیزم ساده‌ی بازی به سرعت شما را جذب می‌کند و ناخودآگاه ساعت‌ها مشغول بازی می‌شوید.

تصویر درون بازی swing

کنترل یک کاراکتر کارتونی بامزه در دستان شما است و شما باید از روی یک ستون به ستون بعدی بروید. البته نه با پرش بلکه باید با استفاده از یک طناب مثل تارزان‌ها.

باز هم یک بازی ساده و دوست داشتنی‌ از Ketchapp

کاراکتر شما به طور خودکار در لبه‌ی هرجایی که ایستاده است یک طناب متصل می‌کند  و به عقب می‌رود و سپس خود را از آن آویزان می‌کند تا بتواند با یک حرکت دایروی خود را به ستون بعدی برساند. میزان عقب‌گرد کاراکتر در دستان شما است و شما باید تخمین درستی از فاصله‌ی میان ستون مورد نظر و زمین زیر پای کاراکترتان داشته باشید.

اگر بیش‌ از اندازه اجازه دهید کاراکتر عقب‌گرد کند نقطه‌ی فرود آن فراتر از سطح ستون مورد نظر خواهد بود و در نتیجه سقوط خواهد کرد و اگر هم اجازه ندهید کاراکتر طناب‌باز به اندازه نیاز عقب‌گرد کند و زودتر دستور پرش را صادر کنید اصلا به ستون بعدی نخواهد رسید و باز هم سقوط خواهد کرد.

برای جمع کردن الماس‌ها حتما نباید دقیقا روی آن‌ها فرود بیاید، کافیست فقط با آن‌ها برخورد کنید

پس تا جای ممکن سعی کنید تخمین درستی از فاصله‌ی موجود بین کاراکتر طناب‌باز و ستون بعدی داشته باشید چون اگر بتوانید دقیقا در وسط ستون بعدی کاراکتر را فرود بیاورید امتیاز دو برابر دریافت خواهید کرد. در ضمن در بعضی از ستون‌ها الماس‌های آبی رنگی وجود دارد که با برخورد کردن با آن‌ها می‌توانید آن‌ها را جمع کنید.

در بازی ۵۵ عدد کاراکتر بامزه‌ طراحی شده است که با بازی کردن می‌توانید آن‌ها را بدست بیاورید البته در انتهای هر تلاش شما برای رکورد‌زنی ممکن است جایزه‌ای به شما تعلق گیرد. به عنوان مثال تماشای ویدیو‌ی تبلیغاتی در ازای دریافت تعدادی الماس یا حتی اگر خوش‌شانس باشید ممکن است بازی به شما تعدادی الماس یا یک کاراکتر بامزه‌ هدیه بدهد.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده