عضو تحریریه
میثم خلیل زاده
البرز، كرج
درباره من:
ورود فعال به سایتهای ایرانی بازیهای ویدیویی را از انجمن بازینما در سال ۱۳۸۶ شروع کردم و از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ وظیفهی مدیریت بخش مالتیمدیا و اخبار انجمن بازینما رو برعهده داشتم. از سایر فعالیتها میتونم به حضور در مجلهی الکترونیکی PG E Magazine و حضور در بخش پوشش اخبار فناوری پایگاه خبری صبحانه آنلاین و بخش فناورانهی لوتوس اشاره کنم. از دیماه ۱۳۹۳ تا به امروز در خدمت سایت زومجی هستم. انیمه، بازی و کتاب، این سه تا نباشن نمیشه. سریال و فیلم هم که در وقت آزاد حتما سراغشون میرم. www.instagram.com/meysam_kh meysam@zoomg.ir
ورود فعال به سایتهای ایرانی بازیهای ویدیویی را از انجمن بازینما در سال ۱۳۸۶ شروع کردم و از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ وظیفهی مدیریت بخش مالتیمدیا و اخبار انجمن بازینما رو برعهده داشتم. از سایر فعالیتها میتونم به حضور در مجلهی الکترونیکی PG E Magazine و حضور در بخش پوشش اخبار فناوری پایگاه خبری صبحانه آنلاین و بخش فناورانهی لوتوس اشاره کنم. از دیماه ۱۳۹۳ تا به امروز در خدمت سایت زومجی هستم. انیمه، بازی و کتاب، این سه تا نباشن نمیشه. سریال و فیلم هم که در وقت آزاد حتما سراغشون میرم. www.instagram.com/meysam_kh meysam@zoomg.ir
عضویت: دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
کمپانی های مورد علاقه:
مایکروسافت
اپل
سامسونگ
سونی
نظر
@Soso ..
دمتون گرم
نظر
@فن ایکس باکس به دلیل هزینه های پلی استیشن
ظاهر سایت زومجی در مرحله طراحی هست. متاسفانه باید بگم این هم قراره عوض بشه
نظر
@پرایس پیر
ماها همیشه کامنت ها رو میخونیم.
نظر
@amir85ali
میثم که فعلا اینجاست، ولی شاید روزی منم برنامه دیگه ای برای زندگیم بچینم و برم. واقعا همیشه نمیشه یکجا بود.
ولی به تصمیم بقیه احترام بذاریم.
ماها میایم و میریم تیم زومجی باقی میمونه.
تیم زومجی با قدرت داره ادامه میده. اینکه با وجود این همه محتوا و آمارها که همه مثبت هستن بگیم زومجی افت کرده فقط باعث دلسردی بچه ها میشیم.
نظر
@حامد گرگان
سلام همگی منبع در امد زومجی
اسپانسرینگ
تبلیغ
رپورتاژ آگهی
نگارش مقاله تخصصی با اسپانسرینگ
این ها منابع درامد زومجی هست. ما با توجه به آمار در همه زمینه ها ورودیمون رو افزایش دادیم. اینم به لطف بازدید های شما عزیزان هستیم.
به زودی لایو میذاریم و همه با هم صحبت میکنیم تا نظراتمون و شرایط و برای هم توضیح بدیم 🙏��
زومجی در طول دو سال بعد از تاسیس تا سال ۹۸ از لحاظ آمار درجا میزد. تا اینکه رویه تغییر کرد و ترافیک ورودی سایت حدود ۷ تا ۱۰ برابر شد. ما مجبوریم برای ادامه حیات محتوای عامه پسند رو در کنار تخضصی ببریم جلو.
همین پست انیمه های خوش پوش که میگن دوستان ۲۰۰ هزار ورودی برای زومجی داشته.
شما ببینید در مقابل چند پست لیستی سئو محور، چندین پست نقد منتشر شده
ویدیوهای لودینگ و فریم زمان خیلی زیادی از تیم میگرفت و بازدید خیلی پایینی داشت. طبیعتا ما مجبور به عبور ازش بودیم. هفته نامه هم همینطور.
ریلود اما یه ویدیوی تخصصی بود که به دلایل متعدد از جمله عدم علاقه مجری ها ادامه پیدا نکرد. نمیتونیم افراد رو مجبور به ضبط ویدیو کنیم. خودمون هم عاشق ریلود بودیم و هستیم. ولی دوره این برنامه هم به پایان رسید.
در رابطه با رفتن افراد، کشور که رو هواست و تیم ما هم همه جوان هستن. همه به دنبال پیشرفتیم و شاید راهی برای فرار از این کشور. خروج از مجموعه های بزرگ بعد از چند سال امری طبیعی هست. اما استعدادهای جدید میان و مسیرهای جدیدی باز میشه. بیایم به تصمیم افراد احترام بذاریم.
منتظر لایومون باشین.
پست
دوشنبه, ۲۶ تیر ۰۲, ۱۲:۱۸پست
پنجشنبه, ۲۲ تیر ۰۲, ۲۱:۵۹پست
پنجشنبه, ۲۲ تیر ۰۲, ۲۰:۵۹پست
یکشنبه, ۱۸ تیر ۰۲, ۱۶:۵۹نظر
@Gang Man
ادیت دماسنج پنج دقیقه ای ۲ روز بخاطر گیف های مختلف طول میکشید. ما هم خیلی دماسنج رو دوست داشتیم ولی خروجی بازدید در مقایسه با زمان صرف شده اصلا تطابق نداشت