// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۳

اولین تجربه‌ زومجی از Only Up | برو بالا

Only Up دقیقا مثل بازی Getting Over It است. این نوع بازی‌ها عرضه شده‌اند که آستانه تحمل ما گیمرها را محک بزنند. برویم ببینیم که بازی اونلی آپ چقدر قرار است ما را اذیت کند. ویدیو ما را از دست ندهید.

چند سالی است که با عرضه Getting Over It، بازار بازی‌های به اصطلاح طاقت فرسا بین یوتیوبرها و استریمرها باب شده است. بازی‌هایی که معمولا در سبک پلتفرمر هستند و در ازای هر اشتباه شما را به ابتدای بازی برمی‌گرداند. شاید در نگاه اول بگوییم بازی‌های روگ‌لایک یا یک سری از سولزلایک‌ها هم به این صورت هستند ولی خب درواقعیت سبک این بازی‌ها با همدیگر بسیار فرق می‌کند.

انگیزه بازی‌ Only Up و آثار مشابه آن درواقع این است که اعصاب گیمر را خورد کند و تحمل آن‌ها را محک بزند. اگر گیمری هستید که صبر و شکیبایی زیادی دارید، احتمالا این مدل بازی‌ها را راحت تمام کنید. بازی Only Up چندی پیش از استیم حذف شد و چند روز بعد دوباره به استیم برگشت. گویا برخی گفته بودند که برخی از Assetهای بازی (اجزای تشکیل دهنده بازی مثل نقشه، کاراکتر، محیط و...) دزدی هستند. در ادامه گویا این مشکل حل شد و بازی به استیم برگشت.

ما هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم که بدون تجربه قبلی سری به این بازی بزنیم و با هم دیگر چند تا از پلتفرم‌های بازی را پشت سر بگذاریم. در ادامه شما را به تماشا ویدیو دعوت می‌کنم.

برای حمایت از ما ویدیو را در یوتیوب زومجی تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده