عضو تحریریه
مسعود یوسف‌ نژاد

مسعود یوسف‌ نژاد

،
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳
1

بازی جدیدی از یوبی سافت با نام Grow Up رویت شد

یوبی سافت کنفرانس E3 2016 خود را فردا برگزار می‌کند و مطمئن هستیم در آن در باره‌ی Ghost Recon: Wildlands, Watch Dogs 2 و چند بازی دیگر خواهیم شنید. اما براساس اطلاعاتی که در PEGI ثبت شده، احتمالا یک بازی جدید به نام Grow Up نیز از سوی یوبی سافت رونمایی خواهد شد.

4

بررسی ویدیویی زومیت از ویندوز 10

ویندوز ۱۰ جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت است که در ساخت آن تلاش شده تا درخواست‌های کاربران در نظر گرفته شده و همچنین قابلیت‌های خوب سیستم‌عامل‌های رقبا نیز به ویندوز اضافه شود. اگر هنوز ویندوز ۱۰ را تجربه‌ نکرده‌اید یا مایل هستید بیشتر با این سیستم‌عامل آشنا شوید، ویدیو اختصاصی زومیت از ویندوز ۱۰ را از دست ندهید.

3

امروز پرترافیک‌ترین روز تاریخ اینترنت خواهد بود

امروز، روز مایکروسافت است. ویندوز ۱۰ به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸ بدون پرداخت هزینه به ویندوز ۱۰ بروز رسانی می‌شوند. تحلیل‌گران معتقدند که امروز پرترافیک‌ترین روز در تاریخ اینترنت خواهد بود.

اطلاعات کلیدی و جالب در مورد Horizon: Zero Dawn، بازی جدید سازندگان Killzone

یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی که درکنفرانس امروز صبح سونی در E3 2015 رونمایی شد، بازی کاملا جدید Horizon: Zero Dawn است که توسط استودیو موفقِ گوریلا، سازنده‌ی بازی Killzone تولید می‌شود. اما Zero Dawn دقیقا چه سبکی است؟ در آن به دنبال چه چیز خواهیم بود؟

بازی‌های Metroid Prime: Federation Force و Blast Ball سال آینده برای 3DS می‌آید

نینتندو در نطق اصلی خود در E3 2015، خبر خوبی را برای علاقمندان کنسول دستی 3DS داد. این کمپانی ژاپنی قصد دارد تا یک Metroid جدید را در سال آینده منتشر کند. 

1

اسکور-انیکس از بازی کاملا جدید Project Setsuna رونمایی کرد

اسکور-انیکس در کنفرانس E3 خود، یک بازی کاملا جدید به نام Project Setsuna را معرفی کرد که توسط استودیوی ژاپنی Tokyo RPG ساخته می‌شود. همانطور که از نام کمپانی سازنده مشخص است با یک بازی RPG با سبک و سیاق ژاپنی روبرو هستیم.

1

بازی‌ Star Ocean Integrity and Faithlessness به دست کاربران امریکا و اروپا می‌رسند

همانطور که در پوشش زنده‌ی زومجی از کنفرانس اسکور انیکس مشاهده کردید، این کمپانی و ترای-ایسِ ژاپن اعلام کردند که بازی‌ Star Ocean Integrity and Faithlessness بومی سازی شده و برای کاربران شمال امریکا و اروپا منتشر خواهند شد.

جان کارمک: سامسونگ امسال تمام قدرت خود را روی هدست واقعیت مجازی Gear VR می‌گذارد

جان کارمک که پروژه واقعیت مجازی Oculus را در فیس‌بوک پیش‌ می‌برد، از چند ماه پیش در پروژه‌ی واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ نیز همکاری می‌کند و حالا می‌گوید سامسونگ هر آنچه در توان دارد را صرف بهبود و گسترش Gear VR می‌کند.

GDC 2015: انویدیا از کارت گرافیک Titan X با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی VRAM رونمایی کرد

انویدیا در رویداد GDC 2015 نه تنها از نسل جدید کنسول اندرویدی خود رونمایی کرد بلکه از یک کارت گرافیک قدرتمند به نام GTX Titan X نیز پرده برداشت. حافظه‌ی رم در این کارت گرافیک از ۶ گیگابایت نسخه‌ی فعلی به ۱۲ گیگابایت افزایش یافته است.

ولو از سرویس Steam Inventory برای کمک به بازی‌سازها رونمایی کرد

ولو امکان تازه‌ای را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است تا بتوانند بازی‌ها را در سیستمِ جدیدِ Steam Inventory خلق کنند. در روش جدید، دارایی‌های کاربر که از بازی‌های مختلف گردآوری شده‌اند به شکل بهینه‌تری نمایش داده شود. با جزئیات این سرویس همراه زومجی باشید.

صفحه ۱ از ۲