// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۲

بازی‌های Metroid Prime: Federation Force و Blast Ball سال آینده برای 3DS می‌آید

نینتندو در نطق اصلی خود در E3 2015، خبر خوبی را برای علاقمندان کنسول دستی 3DS داد. این کمپانی ژاپنی قصد دارد تا یک Metroid جدید را در سال آینده منتشر کند. 

بازی شوترِ Metroid Prime: Federation Force  قرار است حالت چهار نفره‌ی Co-Op داشته باشد تا لذت اجرای آن دو چندان شود. متاسفانه نینتندو اطلاعات زیادی را در باره‌ی این بازی ارائه نکرد.

بازی Blast Ball نیز یک بازی سه به سه است که در واقع ترکیبی از اسپورت و شوتر است. بازیکن‌ها در این بازی در واقع ماشین‌هایی هستند که به توپ تغییر حالت می‌دهند تا گل‌های بیشتری را در مقایسه با رقبای خود بزنند. 

اگر صاحب کنسول دستی 3DS هستید باید تا سال آینده‌ی میلادی صبر کنید تا این دو بازی برای کنسول شما منتشر شود. همچنین اگر نسخه‌های قبلی Metroid Prime را امتحان کرده باشید می‌دانید بازی‌های جدید چه حال و هوایی خواهند داشت و احتمالا بی‌صبرانه انتظار عرضه‌ی آن‌ها را خواهید کشید. 

اگر مایل هستید در باره‌‌ی این بازی بیشتر بدانید ویدیویی که در ادامه آمده است را از دست ندهید:

منبع destructoid

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert] [alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده