').attr('href','https://cdn.zoomg.ir/zoomg/ui/css/fonts.min.css'));
انویدیا اولین قدم در ارائه فناوری Path Tracing برای بازیهای ویدیویی را برداشته و SDK این تکنولوژی را در اختیار توسعهدهندگان قرار داد.
بازی Elden Ring استودیو فرامسافتور بار دیگر خوش درخشید و بهعنوان بهترین بازی سال در ۲۳امین دوره Game Developers Choice Awards انتخاب شد
فهرست نامزدهای جوایز GDC 2023 اعلام شدند که بازیهای Elden Ring و Stray با نامزدی در ۶ جایزه مختلف از این حیث رکورد دارند.
در بخشی از رویداد بزرگ GDC سال ۲۰۲۲ شاهد برگزاری مراسم جوایز برای ستایش بهترین بازیهای عرضهشده در سال ۲۰۲۱ بودیم. بازی Inscryption جایزهی اصلی را کسب کرد.
دموی گرافیکی جدید یونیتی، پیشرفتهای خیرهکننده این موتور بازیسازی را به نمایش میگذارد.
نظرسنجی صورتگرفته مابین بازیسازان در رویداد GDC از عدم علاقهی تیمهای بازیساز نسبت بهاستفاده از مواردی همچون NFT و رمزارزها در بازیهای ویدیویی خبر میدهند.
ساعاتی پیش نامزدهای جوایز GDC مشخص شدند؛ رویدادی که برترین بازی سال خود را با رای بازیسازها برمیگزیند.
کوالیشن، سازنده مجموعهی Gears of War قرار است در رویداد GDC 2021 دمویی جدید نمایش دهد که با آنریل انجین 5 ساخته شده و روی ایکس باکس سری ایکس اجرا میشود.
برندگان جوایز GDC Awards 2020 بامداد امروز اعلام شدند که بازی متفاوت Untitled Goose Game موفق به کسب عنوان بهترین بازی سال شد.
بهدنبال عدم حضور شرکتهای بزرگ در رویداد GDC 2020، این رویداد بهخاطر ویروس کرونا تا تابستان به تعویق افتاد.
شرکت یونیتی بهعنوان سازندهی یکی از موتورهای مطرح صنعت بازی در GDC امسال شرکت نخواهد کرد.
مایکروسافت با اعلام خبر انصراف این شرکت از حضور در کنفرانس GDC 2020 از برگزاری یک رویداد دیجیتالی بین ۱۶ تا ۱۸ مارس (۲۶ تا ۲۸ اسفند) خبر داد.
EA در پی فراگیر شدن ویروس کرونا بیانیه جدیدی را منتشر کرده که حضور کارکنان این شرکت را در رویدادهای مختلفی از جمله GDC محدود کرده است.
کوجیما پروداکشنز یکی دیگر از شرکتهایی است که در GDC 2020 حضور پیدا نمیکند.
درکنار جدیدترین اثر هیدئو کوجیما، آثاری مثل Control و Sekiro هم نامزد بهترین بازی سال شدهاند.
بازی ریتمیک و پلتفرمر Vectronom در تاریخ ۸ خرداد برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
دو تن از سازندگان بازی در مصاحبه با وبسایت گیماینفورمر اعلام کردند که عدم شتابزدگی در ساخت بازی و خرج کردن دقت زیاد برای ارائهی یک خروجی عالی، دلیل ایجاد یک فاصلهی زمانی برای عرضه اپیزودهای بعدی است.
در جریان رویداد GDC مشخص شد که دنبالهی بازی Bloodlines با نام Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 در دست ساخت است و سال ۲۰۲۰ راهی کنسولهای نسل هشتم خواهد شد.
در جریان کنفرانس مایکروسافت در GDC 2019، اطلاعات جدیدی از سرویس استریم این شرکت منتشر شد.
پس از معرفی پلتفرم Stadia گوگل، اخیرا مشخص شده که کاربران این سرویس قادر به دانلود و تجربه آفلاین بازیها نخواهند بود.