// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

بازی جدیدی از یوبی سافت با نام Grow Up رویت شد

یوبی سافت کنفرانس E3 2016 خود را فردا برگزار می‌کند و مطمئن هستیم در آن در باره‌ی Ghost Recon: Wildlands, Watch Dogs 2 و چند بازی دیگر خواهیم شنید. اما براساس اطلاعاتی که در PEGI ثبت شده، احتمالا یک بازی جدید به نام Grow Up نیز از سوی یوبی سافت رونمایی خواهد شد.

یوبی سافت تا به امروز اطلاعاتی در باره‌ی بازی Grow Up ارائه نکرده است و کسی انتظار معرفی آن را در کنفرانس روز آینده‌ی این شرکت در E3 2016 ندارد. اما از آنجایی که نام این بازی در PEGI، سازمان رتبه‌بندی بازی‌ها در اروپا ثبت شده، ممکن است در کنفرانس فردا شاهد رونمایی از Grow Up باشیم.

براساس این گزارش بازی Grow Up برای کنسول‌های نسل هشتمی شامل ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین PC منتشر خواهد شد. نکته‌ی جالب توجه در باره‌ی این بازی نیز زمان انتشار آن است که فردا ۱۳ ژوئن یا ۲۵ خردادماه اعلام شده است. اگر این اطلاعات صحیح باشند، یوبی سافت فردا این بازی را رونمایی و منتشر می‌کند. PEGI اطلاعات بیشتری در باره‌ی این بازی اعلام نکرده است.

گمانه‌زنی‌هایی در باره‌ی Grow Up زده شده است که به ارتباط این بازی با Grow Home اشاره دارند. به این ترتیب شاید Grow Up یک بازیِ پلتفرمرِ سه بعدی باشد.

کنفرانس یوبی سافت فردا ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد برگزار می‌شود و زومجی نیز تلاش می‌کند تا این کنفرانس را بصورت پخش زنده‌ی ویدیویی پوشش داده و اخبار پیرامون آن را در اختیار کاربران زومجی قرار دهد.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده