حامد جلالی

حامد جلالی

خوزستان، اهواز
درباره من:
۳۳ سالمه و عکاس هستم، عاشق تکنولوژی، متاسفانه زمان بازی کم دارم اما همونم Dota 2 بازی میکنم.
عضویت: یکشنبه, ۰۷ دی ۱۳۹۳
کمپانی های مورد علاقه:
اپل

جدیدترین ها در اپ استور و گوگل پلی: از پرنده ما قبل تاریخ تا اسکی روی برف

هر هفته بازی های زیادی بر روی اپ‌استور اپل و گوگل پلی قرار می گیرند که طبق روال، پنج شنبه هر هفته روز عرضه این بازی ها است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا نگاهی به برخی از این بازی ها داشته باشیم.

بررسی بازی موبایل Implosion - Never Lose Hope

کم کردن مرز تفاوت بین بازی‌های کنسولی و بازی‌های درجه اول موبایل، نکته‌ای است که سال‌ها است به خط مشی استودیو‌های بازی‌سازی تبدیل شده است. مرزی که بازی Implosion آن را کمرنگ‌تر کرده است. با بررسی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.  

جدیدترین ها در اپ استور و گوگل پلی: از نسخه جدید Snake تا تحقق رویاها در بازی

هر هفته بازی های زیادی بر روی اپ‌استور اپل و گوگل پلی قرار می گیرند که طبق روال، پنج شنبه هر هفته روز عرضه این بازی ها است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا نگاهی به برخی از این بازی ها داشته باشیم.

3

معرفی ویديویی بازی موبایل Implosion - Never Lose Hope

بازی Implosion-Never Lose Hope یکی از بلند پروازانه‌ترین ساخته‌های صنعت بازی موبایل است که قصد دارد فاصله بین کنسول و موبایل را کمتر کند. با زومجی همراه باشید تا به معرفی ویدیویی این بازی موبایل بپردازیم.

معرفی بازی موبایل The Line Zen: رکورد زنی با یک توپ کوچک

 امروز در بخش معرفی بازی موبایل به معرفی یکی دیگر از بازی‌های استودیو خلاق و خوش‌ذوق کِچاپ خواهیم پرداخت که به سرعت در لیست برترین های اپل استور قرار گرفت. با زومجی همراه باشید تا با هم نگاهی به دلالیل مجبوبیت این بازی بیندازیم.