عضو تحریریه
علیرضا طاهرزاده

علیرضا طاهرزاده

،
درباره من:
عضویت: چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
2

بررسی بازی موبایل Fear the Walking Dead: Dead Run

اگر از علاقه‌مندان به سریال Fear the Walking Dead باشید می دانید که چندی پیش  شبکه AMC بازی این سریال را با نام Fear the Walking Dead: Dead Run منتشر کرد. با ما در زومجی همراه باشید تا به نقد و بررسی این بازی بپردازیم.

تماشا کنید: سلاح و نقشه جدید بازی Umbrella Corps از سری رزیدنت اویل

به تازگی چند تصویر و یک تریلر از بازی فرعی سری Resident Evil یعنی Umbrella Corps منتشر شده‌اند که سلاح و نقشه جدید این بازی را به نمایش می‌گذارند. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

اطلاعات جدیدی از سلاح های بازی Gears of Wars 4 منتشر شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد اسلحه‌ها و متعادل‌سازی‌های انجام شده در گیم پلی Gears of War 4 منتشر شده است. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

1

تماشا کنید: معرفی نقشه‌های نسخه بتا بازی Gears of War 4

به تازگی کمپانی مایکروسافت یک ویدیوی جدید از ۳ نقشه نسخه بتای بازی Gears of War 4 منتشر کرده است. با زومجی برای تماشا تریلر همراه باشید.

اولین بروزرسانی نسخه بتای بخش چند نفره بازی Gears of War 4 منتشر شد

نسخه بتا بازی Gears of War 4 از دیروز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است، با این حال پیش از تجربه آن، باید یک آپدیت حجیم ۶/۳ گیگابایتی را دانلود کنید. با زومجی همراه باشید.

1

جوایز پیش خرید Homefront: The Revolution مشخص شد

کمپانی دیپ‌سیلور برای کسانی که قبل از انتشار Homefront: The Revolution این بازی را خریداری کنند، محتویات اختصاصی بسیار جذابی در نظر گرفته است. با ما در زومجی همراه باشید.

4

سریال Fear the Walking Dead برای فصل سوم تمدید شد

روز گذشته شبکه AMC سریال «از مردگان متحرک بهراسید» Fear the Walking Dead را برای فصل سوم تمدید کرد. با ما در زومجی همراه باشید.

7

جیمز کامرون: چهار فیلم بعدی Avatar طی هفت سال آینده عرضه می‌شود

پس از سکوت چند ساله جیمز کامرون، حال دوباره زمان غرش او با مجموعه فیلم های آواتار فرا رسیده است. کارگردان این مجموعه تاریخ اکران چهار فیلم آینده این مجموعه را اعلام کرد. با ما در زومجی همراه باشید.

1

ربلیون به ساخت نسخه واقعیت مجازی Sniper Elite 4 فکر می کند

ماه گذشته استودیو ربلیون رسما با انتشار ویدیویی ساخت بازی Sniper Elite 4 را تایید کرد. به نظر می رسد احتمال انتشار یک نسخه از این بازی برای واقعیت مجازی نیز وجود دارد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

سرورهای بلیزارد پس از یک حمله سایبری DDoS از دسترس خارج شدند

شب گذشته پس از حمله سایبری DDoS (دیداس) به سرورهای شرکت بلیزارد توسط هکرهای Lizard Squad، کلیه بازی‌های این شرکت از دسترس خارج شدند. با ما در زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۳