// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

ربلیون به ساخت نسخه واقعیت مجازی Sniper Elite 4 فکر می کند

ماه گذشته استودیو ربلیون رسما با انتشار ویدیویی ساخت بازی Sniper Elite 4 را تایید کرد. به نظر می رسد احتمال انتشار یک نسخه از این بازی برای واقعیت مجازی نیز وجود دارد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیو Rebelion ماه گذشته بازی Sniper Elite 4 را به طور رسمی تایید کرد. پس از یک ماه به نظر می‌رسد اخبار خوشی برای طرفداران این مجموعه در راه است. شاید شما هم جزو آن دسته از طرفداران باشید که به نسخه مخصوص واقعیت مجازی این بازی فکر کرده‌اند. امروز تیم جونز، یکی از اعضای ربلیون، در رابطه با این موضوع گفت که آن‌ها بر روی این موضوع و عرضه این بازی بر روی واقعیت مجازی فکر کرده‌اند اما حتی اگر این خبر صحت داشته‌ باشد، وی اجازه تائید و افشای اطلاعات بیشتر را ندارد. وی در این مصاحبه گفت:

ما در رابطه با این موضوعات و احتمالات فکر کرده‌ایم. این وظیفه ما است و در آینده نیز همین کار را می‌کنیم. اما متاسفانه حتی اگر برنامه‌هایی برای آینده این بازی داشته باشیم، من اجازه صحبت کردن در رابطه با آن را ندارم. اما طرفداران درست می‌گویند. وجود یک نسخه از بازی برای واقعیت مجازی بسیار هیجان‌انگیر است.

بازی Sniper Elite 4 در صورت انتشار برای واقعیت مجازی، بسیار بازی زیبا و هیجان‌انگیزی خواهد بود اما نه برای کسانی که قلب ضعیفی دارند! با اضافه کردن نسخه واقعیت مجازی می‌توان گفت که بازی به یک فاز و مرحله جدید وارد می‌شود.

در نسخه چهارم بازی، قابلیت کیل‌کم (KillCam) پیشرفت چشمگیری داشته و بر روی جزئیات پرتاب ترکش‌ها، برخوردهای مخوف و بی‌رحمانه تیرها با اشیاء و انفجار اجزاء بدن دشمنان به خوبی کار شده‌است.

گرافیک بهتر، امکان مشاهده اعضای بدن به وسیله اشعه ایکس و صحنه آهسته شدن انفجارات در بازی از دیگر پیشرفت‌های این نسخه هستند.

کوچک‌ترین نقشه در نسخه چهارم بازی، ۳ برابر بزرگ‌ترین نقشه نسخه سوم بازی است. در نسخه چهارم بازی، یک نقشه بسیار بزرگ به‌ همراه دشمنان بیشتر از نسخه‌های قبل در مقابل بازیکن قرار دارد.

داستان این نسخه پس از نسخه سوم بازی آغاز می‌شود. شما در ایتالیا که در زمان جنگ جهانی دوم ویران شده است، با همکاری کارل فیربورن به ایتالیایی‌ها پیوسته و برای آزادی این کشور از دست فاشیست‌ها و نازی‌ها مبارزه می‌کنید. بر اساس اخبار منتشر شده، Sniper Elite 4 تنها برای کنسول‌های نسل هشتم ساخته و منتشر می‌شود.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده