نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۵

ویدیو بازی Rise of the Ronin به تشریح مبارزات می‌پردازد

استودیو تیم نینجا ویدیو پشت صحنه جدیدی از بازی Rise of the Ronin را پخش کرد که در آن توسعه‌دهنده‌ها درباره سازوکار مبارزات توضیح می‌دهند.

استودیو تیم نینجا ویدیوی پشت صحنه جدیدی از بازی Rise of the Ronin را به اشتراک گذاشت که در آن اعضای تیم توسعه در مورد طراحی مبارزات صحبت می‌کنند. این ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای به‌خوبی به بررسی جنبه‌های متفاوتی می‌پردازد و توسعه‌دهنده‌های مختلف اطلاعات جذابی را ارائه می‌دهند.

در این ویدیو توسعه‌دهنده‌های استودیو در مورد جنبه‌های مختلف طراحی نبردها در بازی Rise of the Ronin صحبت می‌کنند؛ از تحقیق درباره سلاح‌های آن دوره تاریخی گرفته تا درک اینکه این سلاح‌ها چگونه در جنگ‌ها استفاده می‌شدند. همچنین استودیو Team Ninja برخی از جنبه‌های نبرد در بازی رایز آو رونین را در یک پست طولانی در بلاگ پلی استیشن توضیح داده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی نبردها در بازی Rise of the Ronin استفاده از Ki در طول مبارزات است. بازیکن‌ها باید Ki حریف خود را با استفاده از حملات استراتژیک کاهش دهند تا پس از آسیب‌پذیر شدن و ناتوانی آن‌ها امکان حملات شدیدتر را داشته باشند. البته بازیکن نیز خود تحت تأثیر مکانیزم‌های Ki قرار خواهد گرفت. یک راه موثر که بازیکن‌ها می‌توانند با حملات دشمنان مقابله کنند و درعین‌حال از Ki آن‌ها نیز کم کنند، استفاده از یک حرکت دفع حمله با نام Counterspark است. گیمرها همچنین می‌توانند از مهارت‌های رزمی برای واردکردن آسیب بیشتر بهره ببرند.

بازیکن‌ها همچنین باید سبک مبارزه دلخواه خود را پیدا کنند. هر سلاح، از کاتانا و تیغه‌های دوتایی گرفته تا سرنیزه، مجموعه حرکات و قابلیت‌های منحصربه‌فردی خواهد داشت. بازیکن‌ها همچنین می‌توانند سبک‌های نبرد جدیدی را با ایجاد ارتباط با شخصیت‌های مختلف در طول بازی آزاد کنند. مبارزه در بازی Rise of the Ronin دارای سه سبک متمایز است: تن (آسمان)، چی (زمین) و جین (انسان). هر سبک مبارزه دربرابر نوع خاصی از دشمنان (بسته به سلاح‌شان) موثر است و استفاده از سبک مناسب در حین دفع حمله، دشمنان را به عقب‌نشینی وا می‌دارد.

برخی از سبک‌های نبرد در بازی Rise of the Ronin شامل سبک مومیو، سبک هوکوشین ایتو و سبک یاگیو شینکاژ می‌شود. سبک Mumyo به‌عنوان یک سبک انعطاف‌پذیر و چندمنظوره طراحی شده است؛ درحالی‌که سبک Hokushin Itto برای مقابله با حریفان شکست‌ناپذیر دارای حملات متوالی مناسب است.

 بازیکن‌ها علاوه‌بر سلاح‌های سرد امکان حمله از فواصل دور با استفاده از کمان یا سلاح‌های گرم را خواهند داشت. سلاح‌های دورزن بی‌صدا می‌توانند برای حملات مخفیانه مورد استفاده قرار گیرند؛ درحالی‌که یک تپانچه می‌تواند برای گیج‌کردن دشمن در حین نبرد مورد استفاده قرار گیرد.

گیمرها می‌توانند با استفاده از قلاب نتیجه نبردها را به نفع خود تغییر دهند. شما با استفاده از قلاب قادر خواهید بود تا دشمنان را به سوی خود بکشانید یا خود را به آن‌ها نزدیک کنید. بازیکن‌ها همچنین می‌توانند بشکه‌های باروت نزدیک به خود را برای انفجار به طرف دشمنان پرتاب کنند.

بازی Rise of the Ronin در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴‌) به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده