نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Baldur's Gate 3 برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه شد

صبح امروز و پس از انتخاب بازی Baldur's Gate 3 به‌عنوان بهترین بازی سال در گیم اواردز ۲۰۲۳، بالاخره به‌صورت این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه شد.

بامداد امروز مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ برگزار شد و درنهایت بازی Baldur's Gate 3 موفق شد جایزه بهترین بازی سال را از این مراسم دریافت کند. اما تکلیف عرضه بازی برای کنسول‌های ایکس باکس چه شد؟ طبق جدیدترین اخبار بازی، این بازی نقش آفرینی بالاخره برای کنسول‌های Xbox عرضه شده است. استودیو لاریان پس از اینکه این بازی به‌عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد، اعلام کرد که بازی Baldur's Gate 3 هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است.

پیش از این اعلام شده بود که این بازی نقش‌آفرینی در ماه دسامبر برای این کنسول‌ها عرضه خواهد شد و بسیاری انتظار داشتند این اتفاق پس از برنامه گیم اواردز ۲۰۲۳ رخ دهد. بازی Baldur's Gate 3 پیش از این برای پی سی و کنسول پلی استیشن 5 عرضه شده بود و با تحسین منتقدان و گیمرها مواجه شده است. قسمت سوم بازی Baldur's Gate پیش از این جایزه بهترین بازی سال از مراسم Golden Joystick هم دریافت کرده بود.

این بازی هم‌اکنون با قیمت ۷۰ دلار در فروشگاه ایکس باکس در دسترس کاربران این کنسول قرار دارد. همچنین نسخه فیزیکی بازی Baldur's Gate 3 در اوایل سال ۲۰۲۴ برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده