نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹

شخصیت تانیا به زودی به بازی Mortal Kombat X اضافه خواهد شد

بازی مبارزه‌ای مورتال کامبت ایکس چند وقتی است عرضه شده و همانطوره که سازندگان آن وعده داده بودند،‌ دارای بسته‌های الحاقی زیادی خواهد بود. یکی از این بسته‌های الحاقی به زودی شخصیت تانیا را به بازی اضافه خواهد کرد.

اِد بون، خالق سری مبارزه‌ای مورتال کامبت تایید کرد که تانیا به زودی به جمع مبارزان آخرین نسخه این سری یعنی Mortal Kombat X اضافه خواهد شد.

وقتی یکی از طرفداران این بازی در شبکه اجتماعی توییتر درباره تانیا و حضور او در بازی پرسید، اِد بون پاسخ داد که اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی می‌توانیم شاهد حضور او در بازی باشیم.

تانیا در چند بازی از این سری حضور داشته و آخرین حضور او به بازی Mortal Kombat 4 بازمی‌گردد. اولین بسته الحاقی بازی که شخصیت جیسِن ووریس را بازی اضافه کرد، هم اکنون در دسترس است. شخصیت‌های پردِیتور و تِرِمور نیز در آینده در قالب بسته الحاقی Kombat Pack به بازی اضافه خواهند شد.

بون همچنین پیش از این فاش کرده بود که امکان حضور شخصیت Rain نیز در بازی وجود دارد. اخیرا، یکی از کاربران نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی موفق شده بود با اعمال در فایل‌های بازی شخصیت‌های غیرقابل بازی بخش داستانی مانند رِین، سیندِل و باراکا را قابل بازی کند.

مورتال کامبت X هم اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است و نسخه نسل هفتمی آن نیز تابستان سال جاری منتشر خواهد شد.

پیش از این در زومجی به بررسی ویدیویی و متنی بازی پرداختیم. همچنین مورتال کامبت ایکس را به نیم‌نگاه زومجی برده و در برابر دوربین به انجام بازی پرداختیم. اگر تا به حال این ویدیو را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم آن را از دست ندهید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p | تماشا ویدیو در یوتیوب

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده