نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۱

اعلام تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3

استودیو Relic Entertainment اعلام کرد که کاربران کنسول‌ها چه زمانی می‌توانند به تجربه بازی استراتژی همزمان Company of Heroes 3 بپردازند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Relic Entertainment و شرکت Sega به‌عنوان توسعه‌دهنده و ناشر Company of Heroes 3 از انتشار این بازی استراتژی همزمان در تاریخ ۳۰ اردیبهشت (۳۰ می) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس خبر دادند. کاربران کنسول‌ها از تاریخ ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل) می‌توانند بازی را پیش خرید کنند. این بازی به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Company of Heroes 3 نخستین نسخه مجموعه به‌حساب می‌آید که به کنسول‌ها راه پیدا می‌کند. استودیو رلیک اینترتینمنت اعلام کرد که نسخه کنسولی دارای رابط کاربری سفارشی، پشتیبانی کامل از کنترلرها و ویژگی‌های خاص جهت تنظیم سرعت بازی مطابق میل بازیکن‌ها است. کاربران کنسول‌ها می‌توانند از قابلیت‌هایی نظیر Full Tactical Pause نیز استفاده کنند که امکان توقف بازی برای بررسی میدان نبرد و صدور دستورها به یگان‌ها را فراهم می‌کند.

بازی Company of Heroes 3 در ماه فوریه برای کامپیوتر عرضه شد. این بازی استراتزی همزمان که وقایع آن در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، دارای چهار جناح قابل تجربه، شماری از حالت‌ها برای طرفدارهای بخش کمپین تک‌نفره و تعدادی حالت چندنفره است. ظاهرا نسخه کنسولی از ویژگی‌های کراس-پلی و Cross-Progression، مادها و فروشگاه درون بازی پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌توان با ماوس و کیبورد و رزولوشن 4K به تجربه بازی پرداخت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده