نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

سیاره کوروسانت Star Wars Jedi: Survivor یک منطقه جهان باز نیست

با اعلام سازندگان، سیاره کوروسانت بازی Star Wars Jedi: Survivor یک منطقه جهان باز نخواهد بود.

بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است به‌زودی عرضه شود و استودیو ریسپاون به‌تازگی آخرین تریلر از گیم‌پلی این بازی موردانتظار را با هواداران به اشتراک گذاشت. این دنباله قرار است داستان ماجراجویی‌های Cal Kestis و مقاومت او دربرابر نیروهای امپراتوری کهکشان را دنبال کند. در این تریلر ما توانستیم نگاهی به محیط‌های متنوع و چشم‌نواز بازی Star Wars Jedi: Survivor داشته باشیم که یکی از آن‌ها سیاره Coruscant، پایتخت امپراتوری است. حال سازندگان اعلام کرده‌اند با اینکه سیاره کوروسانت عظیم است، اما به‌عنوان یک منطقه جهان باز در دسترس نخواهد بود.

اندی مک نامارا، مدیر جهانی ارتباطات یکپارچه الکترونیک آرتز در بازی‌های شوتر و سری جنگ ستارگان، در یک بیانیه به گزارشی که ادعا می‌کرد سیاره Coruscant شامل جهانی باز و قابل‌ کاوش آزادانه است، واکنش نشان داد و گفت: «برای رفع ابهام باید بگویم که استیگ آسموسن، کارگردان بازی، هرگز اعلام نکرد که سیاره کوروسانت شامل یک دنیای آزاد قابل کاوش خواهد بود. او فقط از این سیاره به‌عنوان یکی از مقاصد بازی نام برد. Star Wars Jedi: Survivor سیاره‌های شگفت‌انگیزی برای کاوش دارد و برخی از بزرگ‌ترین محیط‌های توسعه‌یافته توسط ما تا به امروز در آن گنجانده شده است، اما من باید این موضوع را رفع ابهام می‌کردم».

گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor با حضور کل کستیس و شمشیر نوری دو لبه

با وجود اینکه بازیکنان نمی‌توانند آزادانه در پایتخت امپراتوری به کاوش بپردازند یا به نیروهای استورمتروپ‌ حمله کنند، اما سیاره کوروسنت شامل فعالیت‌ها و اسرار منحصربه‌فردی برای اکتشاف خواهد بود. به نظر می‌رسد Cal در این سیاره با یک سناتور امپراتوری ملاقات خواهد داشت و باید برای یک معامله خطرناک آماده شود.

بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Star Wars Jedi: Survivor را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده