نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

عبور تعداد دانلود The Murder of Sonic the Hedgehog از یک میلیون نسخه

با اعلام شرکت سگا، آمار دانلود بازی رایگان The Murder of Sonic the Hedgehog روی کامپیوترها از یک میلیون نسخه گذشت.

معمولا در روز اول آوریل هر سال و به رسم دروغ آوریل می‌توانیم شاهد پخش شدن اخبار یا معرفی‌های دروغین باشیم که ممکن است در صنعت بازی رخ دهد. بااین‌حال دراین‌میان ممکن است یک ناشر واقعا یک بازی را معرفی کند و بازیکنان، عجیب بودن آن را یکی از نمونه‌های دروغ آوریل به شمار بیاورند. بازی The Murder of Sonic the Hedgehog یکی از این نمونه‌ها است که اخیرا روی کامپیوترها عرضه شد و روی این پلتفرم، بسیار محبوب شده است. طبق گفته‌ی کیتی کرزانوفسکی، مدیر رسانه‌های اجتماعی شرکت سگا در ایالات متحده، این بازی در مدت فقط پنج روز به آمار دانلود بیش از یک میلیون بار دست یافته است.

درحالی‌که این خبر باتوجه‌به ماهیت رایگان بازی The Murder of Sonic the Hedgehog چندان جای تعجب ندارد، اما به نظر می‌رسد استقبال از این بازی روی استیم در نوع خود واقعا فوق‌العاده بوده است. این اثر در حال حاضر در رده ۶۱‌ام بالاترین امتیاز بازی‌های تاریخ استیم قرار دارد و تاکنون حدود ۱۱ هزار بازخورد مثبت دریافت کرده است. این بازخوردها سبب شد این عنوان به رده امتیاز «بسیار مثبت (Overwhelmingly Positive)» برسد و همان‌طور که برخی اشاره کرده‌اند، این بهترین عملکرد امتیازی یک بازی سونیک در استیم به شمار می‌آید.

کشته شدن سونیک در بازی رازآود و معمایی The Murder of Sonic the Hedgehog

برخلاف نسخه‌های مختلف سری Sonic the Hedgehog که توسط سونیک تیم توسعه می‌یابند، بازی The Murder of Sonic the Hedgehog یک رمان تصویری پر رمز و راز است و شما به‌عنوان یک شخصیت جدید در Mirage Express بازی می‌کنید. در روز جشن تولد Amy، سونیک به طرز مرموزی کشته شده است و شما باید شخصیت‌های معروف سری را بازجویی کنید تا حقیقت را بفهمید.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده